Fable III visas upp nästa månad

Robot
Medlem
Fable III visas upp nästa månad

Enda spelet som är värt på 360.

Medlem

Om man kan fortfarande hugga ved så är det GOTY.

Medlem

Klart som tusan att vi ser fram mot detta! Givet köp!

Medlem

tyckte om Fable 2 men jag blev otroligt besviken när det inte blev i närheten av lika bra som ettan (tycker jag i alla fall...) så jag hoppas innerligt att detta blir bra.

Medlem

Skulle vilja ha det till PC, äger ingen 360..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Tyckte Fable 2 var riktigt överskattad spel, anser att det var helt enkelt: Uselt. Striderna var enformiga och att man skulle ha stor inverkan på spelet (var bullshiit). Har bara spelat Fable (1) i några få tillfällen och har ingen direkt uppfattning om spelet men har hört från anhöriga att ettan var betydligt bättre.
Men tycker att nästan alla Lionheads spel är älskade eller hatade. Får se om de kan få fram något stort denna gången och lovar att ta med allt det som de säger i förhand ska vara med som de inte hade i varken Fable 1 eller 2.

Inaktiv
Skrivet av fanboyen:

tyckte om Fable 2 men jag blev otroligt besviken när det inte blev i närheten av lika bra som ettan (tycker jag i alla fall...) så jag hoppas innerligt att detta blir bra.

Håller med fanboyen här! Mycket roligare att lira ettan. Jag kan t.o.m här och nu börja lira en ny Save på Fable 1. Mycket roligare och svårare.

Hoppas att dom kör ihop Fable 1 + Fable 2 = Fable 3!

Medlem

Jippe !!! tycker om både fable 1 och 2, men hoppas trean är mer lik 1an och att de har byggt upp heroes guilden

Inaktiv
Medlem

Håller med om att Fable 2 var bra, men inte lika bra som ettan med lost chapters. Även om alla löften om vad som kunde göras i spelet inte hölls så höll det hög standard

Medlem

tvåan var ju en sån besvikelse, tror verkligen inte på den här.
nu är det ju bara mjölkning :/

Medlem
Medlem

Köpte 360 enbart för att komma över Fable 2, och visst det var mer Fable, vilket jag älskar. 3:an kommer onekligen innebära detsamma, men 2:a var långt ifrån perfekt, och mycket talar för att nästkommande blir samma oslipade diamant av sitt orginal. Tyvärr. Men det är en "Dag 1", i alla fall.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Jag håller med om att Fable II var överskattat. De hade jobbat stenhårt med det och fått det att se snyggt ut, men det krävs mer än det för att få ett spel att bli successivt, och det vet Lionheads i själva verket om. Men det kanske blev för tidigt släppt.

Jag skulle själv vilja spela fable på datorn.

Medlem

Can't wait!

Ge mig en mer utvecklad Co-op, där man kan leka med sina egna karaktärer med vapen, utseende osv så kan det bli en riktig dunder-hit.

Medlem

ge oss till pc!!! eran mutter gökar.


signatur

Jag har Ad,hd. inte skäms jag för det!

Medlem

3 Sätt att göra Fable 3 bättre än 2.

1: Större, öppnare värld. ej något mer linjära banor tack!
2: Fixa bort sirap styrningen som 2:an har. Tål inte att spela det spelet p.g.a att det känns som man glider fram.
3: Inget påtvingad Natal. Jag vill köra med handkontroll och inget annat.


signatur

Den som vet vet.

Inaktiv

Vem vet? Kanske Lionhead Studios håller på Med Black & White 3? Det vore min dröm i alla fall!

Medlem
Skrivet av CentraX:

Jag håller med om att Fable II var överskattat. De hade jobbat stenhårt med det och fått det att se snyggt ut, men det krävs mer än det för att få ett spel att bli successivt

Fable 2 var grymt om man frågar mig. Det enda störmomentet var att man gled en bit på marken som om det var ishalka överallt.

F.ö.. "Succesive" (eng) = framgångsrikt
Successivt (sve) = stegvis

Medlem

Nää, detta blir nog ett givet ICKE-köp. Har lärt mig läxan av att lyssna på en av spelindustrins bästa/värsta Spindoctors, Peter Molyneux.
Fable 2 var bland det mest överhypade jag spelat.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv
Skrivet av natogundalf:

F.ö.. "Succesive" (eng) = framgångsrikt
Successivt (sve) = stegvis

Tror du menar successful

Medlem

sköj! tvåan var riktigt kul, så jag hoppas verkligen på detta lir.
borde inte bli annat än cannoners!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Bara det är bättre än 2an så... >_>

1
Skriv svar