Blinkande vatten i morrowind!

Medlem
Blinkande vatten i morrowind!

Tjena. Nu är det så att jag har installerat mitt favorit spel morrowind (elder scrolls som var innan oblivion) på min nya dator och tyvärr är det så att vattnet blinkar vilket är otroligt störande. Är det någon som vet hur man fixar de här sakerna?

Jag har Vista 64bit och Ati 4850 (crossfire).

Medlem

Patchat spelet?


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

^^ hmm... vet inte om jag testade det förra gången jag installerat (detta är andra gången) men jag har inte gjort det nu!

Ska testa!

EDIT EFTER TEST: Funkade ej x/

Medlem

Jag vet vad du menar, och det kan röra sig om ett texturfel. Installera om spelet (då fungerade det för mig när jag stördes av samma fel).

Medlem
Skrivet av caddylac:

Jag vet vad du menar, och det kan röra sig om ett texturfel. Installera om spelet (då fungerade det för mig när jag stördes av samma fel).

Det här var den andra gången jag installera spelet men jag ska testa en gång till. Det kan ju iaf inte bli värre! xD

EDIT: Jag lägger alltid mina spel i D:\Spel\(i detta fall) Morrowind och efter jag avinstrallerat morrowind i kontrollpanelen så vet den redan nästa gång jag installerar var det ska ligga. Asså jag kan inte välja utan det blir D:\Spel\Morrowind på en gång.

1
Skriv svar