Mängder med Mass Effect 2-DLC planerat

Robot
Medlem
Mängder med Mass Effect 2-DLC planerat

Hurr durr derp derp trevligt :3 bara det blir bättre än ettans DLC som tydligen inte skulle vara särskilt givande.

Dessutom hoppas jag att de inte rushar trean för att bli klara med den denna konsolgenerationen. Inte för att det är särskilt stor chans att det kommer någon ny, läste någonstans att det var planerat släpp på nytt Xbox eller PS 2010 men det blev uppskjutet till 2012 pga konjunkturen yey. :\

När kommer vi få se ett spel snyggare än Crysis... från 2007... *suck*

Medlem

Det tackar jag inte nej till!

Medlem

ser jag fram imot


signatur

Amateurish? Ama-amateurish? Jet's pure genius, and don't you forget it! And I didn't stumble across it, I MADE it.

Medlem

Det sa dom väl sist också?

Medlem

Vad var felet med expansioner till spel? Varför måste dom trycka ut massor av DLC istället?

Medlem

Ge mig spelet för i hilvede ! Håller på att bli tokig av denna väntan.

Medlem
Medlem

Hoppas bara det blir som sagt just högkvalitativt, föredrar kvalitet framför kvantitet.

Medlem

De utlovade massor av DLC även till första delen, så man får se hur pass mycket sanning det ligger i dessa ord. Själv har jag faktiskt inte köpt något av DLC-paketen till ME1 då de inte lockade mig överhuvudtaget.

DLC till den här typen av spel bör i min mening vara väldigt story-inriktade för att vara intressant nog att betala pengar för. Hoppas verkligen att BioWare släpper just den typen av DLC till ME2.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Bara 17 dagar kvar!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Dom får gärna gå lös på många expansioner för min del.

Men då får dom åtminstone hålla någon sorts klass och vara lite mer än ett uppdrag på en asteroid

Medlem

Så om man väntar med att köpa Mass Effect 2 så kan man köpa Mass Effect 2 "special.ed" (om det kommer en sådan) med allt DLC på en skiva?

Medlem

sa dom inte detta strax innan dom släppte ME 1 också? och hur många släppte dom,... 2 st.

Medlem
Skrivet av mad-dog:

sa dom inte detta strax innan dom släppte ME 1 också? och hur många släppte dom,... 2 st.

3 st var det väll... och det är över snittet av vad alla spel brukar släppa

typo på nyheten Det är väll den 28e inte den 29e
Det är iallafall 28e på PC.

Har collectors edition förbeställd

Medlem
Skrivet av mrpeters:
Skrivet av mad-dog:

sa dom inte detta strax innan dom släppte ME 1 också? och hur många släppte dom,... 2 st.

3 st var det väll... och det är över snittet av vad alla spel brukar släppa

1: Bring Down The Sky
2: Pinnacle Station
3: Nix, hände inte


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Säger bara ge mig Mass Effect 2 nu tack!

Medlem
Skrivet av mrpeters:
Skrivet av mad-dog:

sa dom inte detta strax innan dom släppte ME 1 också? och hur många släppte dom,... 2 st.

3 st var det väll... och det är över snittet av vad alla spel brukar släppa

typo på nyheten Det är väll den 28e inte den 29e
Det är iallafall 28e på PC.

Har collectors edition förbeställd

Den 29:e är releasedatumet för Europa i alla fall.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Mass Effect 2 kommer 26:e på Steam, i europa.

http://store.steampowered.com/app/901181/

Medlem

bara det är gratis så...

Medlem
Skrivet av Niotumsspik:

Vad var felet med expansioner till spel? Varför måste dom trycka ut massor av DLC istället?

Du, det undrar jag också! DLC är värdelöst, 100 spänn för något kraffs som egentligen borde ha varit med i spelet från början...

Medlem

Är det inte bra nog att ingå från början, så håller jag mig nog undan det. Eller är det bara ett sätt att casha in mer pengar, nåväl, jag håller mig undan det också.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Tvivlar det blir gratis, för dom flesta köper inte dlc det fattar alla ju.

Medlem

Det sa dom väl om det första spelet, hittills finns det väl bara 2 eller 3 dlc till det.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Kan ju hoppas på det stämmer bara, så fall är det ju great!

Medlem

Får se om det är någon sanning bakom detta, hur många de definierar som. Kan ju vara allt från 2 st till 5 (max). Men självklart att man hellre skulle vilja ha det från själva början. Men som alla andra saker i spelvärlden så vill dom bara tjäna pengar och ser väl någon lönsamhet att göra DLC. Kommer dock köpa alla DLC för jag tror att Mass Effect 2 kommer bli ett av 2010 bästa spel.

Inaktiv

DLC som Wardens Keep var en besvikelse och nästa har Bioware själva sagt kommer ta 15-20 min för en erfaren spelare och drygt 1 timme om man luktar på varje blomma och lyfter varje sten. Nä, börja hellre jobba lite tidigare med en riktig expansion som kan ta storyn vidare än bara släppa en DLC som ger en ny shiny armor (läs, samma armor modell som redan finns men med en ny fin färg.

Medlem

Måste spela ettan först. Älskar Sci-Fi RPGs.. vet inte varför det inte har blivit av att köpa :S

Medlem

jag har inge imot mass effect 3 på xbox super mega nova templar holy 360 extra plus shadow carnage.. Men visst jag har inget imot att behålla min 360 några år till framöver, den funkar fin fint än ^^ dock att få se snyggare spel än crysis på konsoll blir fan problem för ens next gen.

Medlem

29:e? Ehm... Ska det inte vara 28 som det står överallt där jag läst? Anyway, hoppas det blir BRA DLC då... Aldrig köpt DLC förr, men med det här kanske det blir ett köp om de har något bra...

12
Skriv svar