Medlem
mus

Går det att ha två möss som fungerar samtidigt? Funderar på att köpa ett billigt trådlöst set med tangentbord och mus. Som jag kan ha vid tv bordet, till min lcd tv. Men vill gärna använda min gamingmus fortfarande när jag sitter vid datorn.

Tangentbordet är inga problem att flytta fram och tillbaka. Är inte något speciellt tangentbord jag använder nu heller.

Medlem

jodå, det funkar fint att ha två möss igång samtidigt.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Så länge det är USB så går det bra


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Har själv tre st möss inkopplade till min dator och två tangentbord ^^

Ikari, Roccat samt trådlös mus och tgb och G15. Allt fungerar som det ska, dock kan det bli problem om mössen använder speciella drivrutiner och båda körs samtidigt.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av tysonayt:

Har själv tre st möss inkopplade till min dator och två tangentbord ^^

Ikari, Roccat samt trådlös mus och tgb och G15. Allt fungerar som det ska, dock kan det bli problem om mössen använder speciella drivrutiner och båda körs samtidigt.

Åfan, du måste du alltså har uppgraderat kroppen till 3 armar.. så du kan äga på stort! ?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Ja för fan ^^


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

1
Skriv svar