Heavy Rain-datumet spikat

Robot
Medlem
Heavy Rain-datumet spikat

Trevligt, har förbokat special utgåvan. Bara att sitta och vänta på att ett paket ska dimpa ner nu mao.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Är väl nu för första gången man verkligen önskar man har PS3. Aja kul för de som får spela spelet iaf

Medlem

Varför har jag ingen PS3 ;_;

Medlem

Vill oxå spela. Synd man inte vill ha en ps3a =(

Medlem

Meh, då är det ju Splinter Cell också!

Medlem

Woohoo


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Verkar coolt


signatur

It's gonna be fun on the bun!

Medlem

Mmm! Har också förbokat specialutgåvan... Musiken i spelet är priceless och lyckligtvis följer soundtracket med ;D

Medlem

Jag har förbokat Limited Edition och väntar med spänning. Såg en ny trailer från japan och GOD DAMN!! Detta spel kommer få mina känslor att svalla!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Verkar coolt, lycka till för er som får lira det.
Har svårt att säga om de kommer vara indragande. För än så länge har jag bara sett lösryckta scener och hur de kan utspela sig på olika sätt.
Jag blir inte direkt indragen i en vanlig thrillerfilm genom att se på bara en scen.

De kan mycket väl floppa, får se när recensionerna dimper ner.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Det blir köp av PS3 för ENDAST detta spel

Inaktiv
Skrivet av Swe.Stars:

Det blir köp av PS3 för ENDAST detta spel

Då kommer du att bli fett positivt överraskad i och med bonusar som Uncharted 1 & 2 och Metal Gear Solid 4.. grattis

..kommer att hamna i önskelistan. Helt enkelt för många bra spel nu ffs :\

1
Skriv svar