Spana in LEGO Universe

Robot
Medlem
Spana in LEGO Universe

Det är det här spelet som jag i hemlighet kommer lägga ner all min tid på 2009/2010.

Medlem

Hoppas att de blir bra. Trailern va hur som helst jävligt nice

Medlem

Ser helt awesome ut!

Medlem

Trailern var ju helt fantastisk! Hoppas verkligen på att detta ska bli riktigt bra!

/ LordDaimos

Inaktiv

Grymt bra trailer!

Medlem

Amazing! Beta snart?

Medlem

Ser hur kul som helst
Måste testa när det kommer


signatur

Öl löser inga problem, men det gör heller inte mjölk :)

Medlem

Ah, äntligen en ny trailer!
Började få intresse av det här spelet för något år sedan, så hoppas det kommer beta snart!


signatur

Wai

Inaktiv

Älskar humorn i lego spelen.


signatur

dare to be bold

Medlem

Galet tokkul trailer

Lite mindre kul att se dem göra saker som Lego förbjudit oss att göra i våra spel för att det är på tok för o-Lego.. Men min egen bitterhet åsido, det här var en riktigt bra trailer.

AW8
Medlem

Trailern är ju störtskön


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Haha härlig trailer!

Medlem

trodde jag skulle aldrig säga det men, spelet ser coolt ut, vad som behövs nu är några trailers på gameplay och de olika klasserna.


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

För er som vill se lite mer gameplay. så finns det endel filmer på gametrailers.com ser lovande ut.

Medlem

riktigt bra trailer, hoppas det blir bra:)


signatur

Äta bör man annars dör man. Äta gör man, ändå dör man...

Medlem

Ser nice ut! Trodde inte jag skulle säga det, men det verkar inte helt fy skam

Medlem

Hittade lite gameplay filmer för dem som är intresserade:
http://www.gametrailers.com/game/lego-universe/4954


signatur

Dont force your weakness upon me!

Inaktiv

Ser epic ut! Trailer gjorde sitt jobb.

Men MMO.... Hmmm... Får se


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

såg ju helt underbart ut!

Medlem

Såg bra ut men vet inte hur det blir när man tänker sig att dem riktar sig till dem yngre spelarna. Kommer nog inte isåfall att locka så många "seriösa" spelare.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Jag och ungarna spelare diverse LEGO-spel på både Wii och PC och det är hur kul som helst, naturligtvis är mycket av anledningen till det för att man spelar med ungarna, sitter och skrattar tillsammans. Men det är en viss känsla över LEGO som jag gillar och ser man trailern och ingamefilmer från LEGO Universe så verkar de inte bara ha kvar den känslan utan även förstärkt den.

Min dotter har tjatat lite om att få spela en del av de MMOs jag testat genom åren, det här spelet kan bli en perfekt start för henne, en introduktion i MMO-världen.

Medlem

zomg GOTY


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem

haha asså, om det här inte kommer att kosta i månaden och att det kommer till Mac så kommer jag definitivt att införskaffa detta klossbyggande av awesomenes spel!


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Inaktiv

Blev lite besviken när jag såg Gameplay-klippen. Hade hoppats att man skulle få gå runt fritt i en Lego-värld. Ser typ ut som ett vanligt single-player lego fast med ett online alternativ :/

Medlem
1
Skriv svar