Demo på Aliens vs Predator planerat

Robot
Medlem
Demo på Aliens vs Predator planerat

om en månad ska ryggradar krökas eller hur man nu säger det i plural...

Medlem

Och såväl grönt som rött blod pryda min svans, klor och extra mun...


signatur

medlem av - <a href="http://www.the58th.com" target="blank">the 58th marine corp</a>

"And then the PC. We all come from PC backgrounds. The PC is still dear to our heart and with DX11, we really wanna push it forward because there is a lot of interest there and that's where a lot of fanboy generation started but primarily it's more focused on the consoles."

[Här skriver jag en otroligt stor samling svärord].

Mitt intresse sjönk just nu ganska ordentligt.

Medlem

Bara att det inte blir en dålig portning ännu hellre att det kommer direkt till pc utan portningar:D


signatur

Öl löser inga problem, men det gör heller inte mjölk :)

Medlem

blir ett köp till boxen så man slipper uppgradera datan

Medlem
Skrivet av Chemical:

blir ett köp till boxen så man slipper uppgradera datan

Lika bra det, när du kallar din dator för datan.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Undrar om det blir 3 olika demos som med originalet.

Medlem

Någon som hittat systemkraven?


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Najss,Måste man köpa tvättmedlet tidigare ser jag. Svårt att visa sig bland damerna med skrämselspåren i kallingarna.

Medlem

multiplayerdemot till 2an var ju hur kul som helst, höll väldigt länge!

Medlem

systemkraven e väll som alla spel har vart på senaste tiden, 7800gts och 2gb ram med en dual core proc på halvlåga inställningar verkar ju fortfarande kunna rulla det mesta.

vet inte, känns bara som det är inställningar som kräver numera, skiter man i physx och galnaste reflections så


signatur

Intel kvadrubbelcore 400ghz, 6k interminne 10000mhz, 5yotabite hårdisk, Radeon 7770x6 10gb.

Skrivet av NympH:
Skrivet av Chemical:

blir ett köp till boxen så man slipper uppgradera datan

Lika bra det, när du kallar din dator för datan.

Haha bra sagt


signatur
Medlem

Jag bryr mig inte om att det är skrivet till konsoll i första hand, nog kan det bli bra ändå.

Ser underbart mörkt och härligt ut, givet köp.


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Medlem

Visst läste jag att det blir Dedikerade servrar? eller?


signatur

FUBAR

Inaktiv

Läst en del bloggar av folk som testat fullversionen och de låter rätt besvikna.. Så vet inte om det är ett säkert köp än. Får invänta rescensionerna :b

Medlem

Bara att invänta demot så får vi se om det är värdigt namnet.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem
Skrivet av bleak:

Läst en del bloggar av folk som testat fullversionen och de låter rätt besvikna.. Så vet inte om det är ett säkert köp än. Får invänta rescensionerna :b

Dem som har fått testat spelet har väll endå bara fått testa en beta version? Kan vara stor skillnad i vissafall


signatur

FUBAR

Medlem

Finns inget bättre än att låta bössan tala som en riktig soldat...... död åt alla Aliens & Predators !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inaktiv

här blire till att spela som Predator. . lätt grymaste;)

Inaktiv

har kollat runt lite, och på gamestop.com så står det att det släpps den 16:e feb. . fast e det i USA då? om det nu är så kan man inte köpa det där ifrån då? för här i sverige släpps det la den 26:e? skulle vara snällt om ngn kunde skriva till mig den som vet

1
Skriv svar