Forgotten Hope uppdaterad till 2.25

Robot
Medlem
Forgotten Hope uppdaterad till 2.25

ingen som lirar modden, testade den för nån vecka sen..hittade bara två spelbara servrar men endast 6-7 pers :/

Medlem
Skrivet av Hannu87:

ingen som lirar modden, testade den för nån vecka sen..hittade bara två spelbara servrar men endast 6-7 pers :/

Fel!
Det finns jämt ca 4-5 servrar, varav två av dem jämt har fullt tryck på 64 spelare och låg ping. Du måste ha haft några filter eller nåt. Eller så spelade du på morgonen en vardag (kvällstid är bäst).

Och nu när nya patchen kom så ökade spelarna med dubbelt.

Medlem
Skrivet av c0rp:
Skrivet av Hannu87:

ingen som lirar modden, testade den för nån vecka sen..hittade bara två spelbara servrar men endast 6-7 pers :/

Fel!
Det finns jämt ca 4-5 servrar, varav två av dem jämt har fullt tryck på 64 spelare och låg ping. Du måste ha haft några filter eller nåt. Eller så spelade du på morgonen en vardag (kvällstid är bäst).

Och nu när nya patchen kom så ökade spelarna med dubbelt.

åhåå det där lät bra tankar nu och ska prova, får se hur det fungerar med steam versionen, fick göra lite lustiga saker för att få igång project reality då stema i princip har en "crackad" exe. Jag läste på FH's forum att man kunde ta vanliga exen från skivan och köra, men det går ju inte om man inte har en skiva

men dem kanske har fixat lite sånt i denna patchen, installerar nu iaf

Medlem
Skrivet av c0rp:
Skrivet av Hannu87:

ingen som lirar modden, testade den för nån vecka sen..hittade bara två spelbara servrar men endast 6-7 pers :/

Fel!
Det finns jämt ca 4-5 servrar, varav två av dem jämt har fullt tryck på 64 spelare och låg ping. Du måste ha haft några filter eller nåt. Eller så spelade du på morgonen en vardag (kvällstid är bäst).

Och nu när nya patchen kom så ökade spelarna med dubbelt.

Jao, måste haft igång nå filter etc.

Medlem
Skrivet av Hannu87:

ingen som lirar modden, testade den för nån vecka sen..hittade bara två spelbara servrar men endast 6-7 pers :/

Just nu är det iaf runt 10 servrar med folk på. Kolla alla servrar här:

Game-Monitor.com FH2 servrar

Medlem

Yesterdays news Catch me online, heter [Jarhead]Robban på spelet

Medlem

Hur är detta jämfört med FH till BF1942? Och kan man tycka att detta är bra om man avskydde vanilj-BF2 med allt delfinhoppande och annat skräp?

Medlem
Skrivet av Darkseed:

Hur är detta jämfört med FH till BF1942? Och kan man tycka att detta är bra om man avskydde vanilj-BF2 med allt delfinhoppande och annat skräp?

Själv tycker jag första FH är det bästa fast det är bara för att jag inte är så jätte förtjust i bf2 motorn :/ men tycker att du skall testa det iallafall.

Medlem

Helbra mod, rekommenderas varmt, bästa servern är hslan.

Snart kommer Project Reality 0.9!
Hoppas ni kör en nyhet på det med, sjukt mycket coola grejjer i den. Dom nya soldatmodellerna är sjukt snygga för att vara BF2.

Medlem

Det lär dröja ett tagg Tyvärr och servarna på Fh 2 är tyvärr inte vad dom borde vara

Medlem

Detta skall testas, får ta och installera BF2 igen.

Medlem

Jag är ett stort fan av ForgottenHope men har inte spelat 2:an så mycket som jag kanske borde. Tycker tyvärr lite av känslan som fanns i första versionen har försvunnit lite tack vare det blivit allt för realistiskt. Men nu ska jag plocka hem 2.25 och leka krig i ett par veckor igen
Väntar också med spänning på BF43!

1
Skriv svar