Assassin's Creed 2 av misstag på App Store

Robot
Assassin's Creed 2 av misstag på App Store
Medlem
Assassin's Creed 2 av misstag på App Store

Synd bara att man läre ha halva bilden me tummarna

Medlem

Ser riktigt mumsigt ut. Del ett till iPhonen fungerade över all förväntan (med tanke på avsaknaden av knappsats).

Inaktiv

Orkade inte se mer än ett tiotal sekunder. Men verkar inte vara mycket mer än ett simpelt 2D-plattformsspel med namnet AC2 för att locka kids.

Medlem

Vad är det där för mini-iPhone?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Kalla mig för apple-hatare men, verkligen?
Jag kommer ihåg när mobiler var bara till för att ringa

Men aja, folk får göra vad de vill med sina pengar.

Medlem
Skrivet av Kharif:

Kalla mig för apple-hatare men, verkligen?
Jag kommer ihåg när mobiler var bara till för att ringa

Men aja, folk får göra vad de vill med sina pengar.

Eller när teven endast var till för just television

Medlem
Skrivet av Kharif:

Kalla mig för apple-hatare men, verkligen?
Jag kommer ihåg när mobiler var bara till för att ringa

Men aja, folk får göra vad de vill med sina pengar.

Teknologisk utveckling, the power of christ compels you

Medlem

Sonic the Hedgehog anyone?

Medlem
Skrivet av anon_19389:

Orkade inte se mer än ett tiotal sekunder. Men verkar inte vara mycket mer än ett simpelt 2D-plattformsspel med namnet AC2 för att locka kids.

Word, känns som rent slöseri med pengar. Men som någon sa tidigare. Folk får väl göra vad dom vill med sina pengar.

Medlem

Kan man änns kalla de där assassins creed 2 ? ser mer ut som en aning tillputsad version av Rampage! har ingen Iphone men hade jag haft en så skulle jag aldrig få för mig att köpa de där spelet.

Medlem

Asså.... att spela på iphone är ju som att ha en morsa som hela tiden går framför tv:n när man försöker se på en spännande film!
Nej fy å usch, inget för mig!

Medlem

och jag kom och tänka på en sak till.. Varför har Ezio en helt annan röst i Iphone versionen än vad han har i xbox/ps3 ?

Medlem
Skrivet av Sviskon:

Asså.... att spela på iphone är ju som att ha en morsa som hela tiden går framför tv:n när man försöker se på en spännande film!
Nej fy å usch, inget för mig!

då märker man att du inte har Iphone då det är en mycket bra spelmobil+ att många behöver inte touch för att spelas

Jag har en iPhone men tycker att det är skitirriterande att spela snabba spelsom är 1% av originalspelet fast med touchscreen. Därför skulle jag aldrig köpa ett liknande spel utan håller mig mer till TP, Civ Rev och diverse Tower Defense-spel där mina normalstora tummar inte är i vägen.

Medlem

nu har inte jag själv någon iphone, men känns det inte som att det är väldigt trist?

det jag testat på polares eyefones har varit mycket coolare.
t.ex. ett skatespel som man använde fingrarna som på en fingerboard.

inte ett sån här spel för fan, då kan man ju lira GBA istället?
men vem vet, någon kanske skulle betala för sånt här

Medlem
Skrivet av Girre:

och jag kom och tänka på en sak till.. Varför har Ezio en helt annan röst i Iphone versionen än vad han har i xbox/ps3 ?

Var det första jag tänkte på, är ju inte ens samma röstskådespelare.

Medlem
Skrivet av Kharif:

Kalla mig för apple-hatare men, verkligen?
Jag kommer ihåg när mobiler var bara till för att ringa

Men aja, folk får göra vad de vill med sina pengar.

Oh ja, tacka vet jag den gamla goda tiden. ^^

Idag är det multimediamaskiner med möjlighet att kunna ringa/ta emot samtal istället. xD

Medlem
Skrivet av Exxo:
Skrivet av Kharif:

Kalla mig för apple-hatare men, verkligen?
Jag kommer ihåg när mobiler var bara till för att ringa

Men aja, folk får göra vad de vill med sina pengar.

Oh ja, tacka vet jag den gamla goda tiden. ^^

Idag är det multimediamaskiner med möjlighet att kunna ringa/ta emot samtal istället. xD

Jajo tacka vet jag wap 1.0 där du betalade per uppkopplad minut. Inget T9 eller ens länkade sms. 8kr/minut för att ringa. Gå ut på balkongen/altanen för att kunna ringa. Monokrom skärm. 24 timmar standby. Fy fan för teknologisk utveckling alltså.

Medlem
Skrivet av Pr1ntscreen:
Skrivet av Exxo:
Skrivet av Kharif:

Kalla mig för apple-hatare men, verkligen?
Jag kommer ihåg när mobiler var bara till för att ringa

Men aja, folk får göra vad de vill med sina pengar.

Oh ja, tacka vet jag den gamla goda tiden. ^^

Idag är det multimediamaskiner med möjlighet att kunna ringa/ta emot samtal istället. xD

Jajo tacka vet jag wap 1.0 där du betalade per uppkopplad minut. Inget T9 eller ens länkade sms. 8kr/minut för att ringa. Gå ut på balkongen/altanen för att kunna ringa. Monokrom skärm. 24 timmar standby. Fy fan för teknologisk utveckling alltså.

Inte för att vara neg men just iPhone så stämmer 24 timmars stand by fortfarande
Eller ja.. lite längre är det men batteriet slukas bra snabbt


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

1
Skriv svar