Ninety-Nine Nights 2 i Japan under våren

Robot
Medlem
Ninety-Nine Nights 2 i Japan under våren

Vore skoj om det kom hit också gillade att striderna i ettan. Alltid skoj att slakta en hel armé själv.

Inaktiv

Har första och det är väl inte direkt det bästa spel jag spelat. Fattiga miljöer och så vidare, men det är klart man inte kan ha alldeles för mycket props när det ritas hundratals karaktärer på skärmen samtidigt..


signatur

CZorg will rise again...

Medlem

Nja, felaktiga achivement-beskrivningar, väldigt repetiva strider, ren button-mashing, identiska fiender, fattiga miljöer, trånga banor, tråkig story. Spelade ut spelet i ren brist på annat, men när man testat de så långt mycket bättre spelen inom samma/liknande genre så känns det mest som ett slöseri. Typiskt japaner att gilla det...

Medlem

Gillade 1an hyffsat mycke. Roligt spel att fördriva tiden med men den saknade extremt mycket >.<

Medlem

Givet köp dag 1, speciellt om det nu har ett flerspelarläge. Hoppas på odubbat med.

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Nja, felaktiga achivement-beskrivningar, väldigt repetiva strider, ren button-mashing, identiska fiender, fattiga miljöer, trånga banor, tråkig story. Spelade ut spelet i ren brist på annat, men när man testat de så långt mycket bättre spelen inom samma/liknande genre så känns det mest som ett slöseri. Typiskt japaner att gilla det...

jag håller med dig på alla punkterna men du jämför med spel som har släpps efter den..alltså när jag köpte N3 så var xbox360 relativ nytt och då fanns det fan inte så många spel och då var den jävligt bra.
Btw så har jag fortfarande kvar spelet då man inte får ett piss för den inbytes

1
Skriv svar