All info om Bad Company 2-betan!

Medlem
Skrivet av qun0:

Men helvette! jag kan knappt registrera för att få beta nyckel på EAs sida. BLIR TOKIG! (We were unable to send your sign-up, please try again)

Har provat förbannat länge nu att kunna registrera mig! dom hatar mig! :evil:

Det beror på att det som där på den inloggningen skall signas är för PS3 och den betan är ju över.

Medlem

Vem måste jag ta på för att få tag på en Key(A)

Medlem
Skrivet av yoppe:

Är grymt sugen på detta spel men eftersom jag är i Thailand hela februari känns det inte rätt att försöka mig på att få en nyckel då någon annan kan få större glädje av den hoppas dock på mycket feedback från dom som spelar betan.

Det kan du räkna med mycket feedback Jag kommer spela betan aktivt som fan ;D och det passar perfekt för jag är utomlands till den 27 sedan kommer betan den 28 så då jävlar ska det nötas

Men jävligt schysst med människor som tänker som dig. Dock tror jag det kommer vara VÄLDIGT enkelt att få tag i en betakod antingen bara boka spelet på game.se eller webhallen.com jag tror dem kommer börja redan nästa vecka med att dela ut betakoder. Annars tror jag bara följ DICE twitter så ska du nog kunna få tag i nån beta key.

Medlem
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av Devildoll:

jag kommer göra vadsomhelst för en key. kan jag lova

Även om du måste kela med Oprah???

I'll do it, then I would put my magic rod in her and she would marry me and then I would dump her and get loads of money!
På så sätt kan jag köpa mig in i betan.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem
Skrivet av NympH:

Hoppas verkligen att det bara är den rankade servern som inte kommer släppas publikt, annars blir det ju inte mycket klanlir...vem fan vill ha en rankad clanserver?

http://twitter.com/GordonVanDyke/status/7532322949 :/

Medlem
Skrivet av 6ybite:

Vilka svenska affärer ger ut key om man förbokar? Står inget på webhallen.

Mm det undrar ja me


signatur

I Feel The Need... The Need For Speed

Medlem

Dags att börja träna skjut fingret och öva på körning i Bad Company 1 då!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av wwraver:

Bad Company? Vafan är det för skit. Ge oss BF1943 nu.

Eller så köper man båda Har redan BF1943 på Xboxet men det är så jävla kul så köper det på dator med

Inaktiv

Hade verkligen varit bra om någon kunde ge ett definitivt besked om var man ska boka spelet.

Hade även tänkt boka Limited Edition då den inte är mycket dyrare, är det bortkastade pengar? Är helt enkelt ute efter en beta-key som alla andra, vad bör man göra?

Medlem

Längtar så jävla mycket efter release!


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av wwraver:

Bad Company? Vafan är det för skit. Ge oss BF1943 nu.

indeed


signatur

Squeeze the trigger...

Medlem

Jag har bokat CE på webhallen men det finns ingen info om hur man gör för att få en key, fattar inte att bristen på information inte diskuteras mer, vad har sagts, är det en öppen beta eller closed, och hur får man key?


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Skrivet av simulacra:

Jag har bokat CE på webhallen men det finns ingen info om hur man gör för att få en key, fattar inte att bristen på information inte diskuteras mer, vad har sagts, är det en öppen beta eller closed, och hur får man key?

Mannen lugna dig DICE bekräftade detta igår det är helt OMÖJLIGT för dem svenska butikerna att redan kunna ge ut några PC betakoder. Men vänta en vecka och dem stora butikerna kommer dela ut betakoder vid förbokning.

Medlem

Jaaaaaaaaaaa!

Har abstinens sedan PS3-betan slutade!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av BlommaNNN:
Skrivet av simulacra:

Jag har bokat CE på webhallen men det finns ingen info om hur man gör för att få en key, fattar inte att bristen på information inte diskuteras mer, vad har sagts, är det en öppen beta eller closed, och hur får man key?

Mannen lugna dig DICE bekräftade detta igår det är helt OMÖJLIGT för dem svenska butikerna att redan kunna ge ut några PC betakoder. Men vänta en vecka och dem stora butikerna kommer dela ut betakoder vid förbokning.

Jo, jag vet, men när jag förhandsbokade det hos webbis så stod det i produktinfon att betakey ingick, och eftersom den infon nu är borta så antar man det värsta


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

vaddå "tre olika spelformer"?

finns ju bara en i betan (Rush)

Medlem
Skrivet av Cirap:

vaddå "tre olika spelformer"?

finns ju bara en i betan (Rush)

Game Mode
Rush

Environment
Snow

Eller vad menar du ^^?

Medlem
Skrivet av wwraver:

Bad Company? Vafan är det för skit. Ge oss BF1943 nu.

Menar du seriöst att du vill ha 1943 mer?
Det är inget fel att tycka så, men jag är förvånad.

Medlem

Har förhandsbokat genom webhallen, hoppas man får någon key då stod att det var upp till retailers om dom ville vara med, men webhallen brukar vara bra på att fixa beta till förhandsboknignar o.s.v


signatur

P.L.U.R

Medlem

Vadå inga mod tools? Vad i helvete! GE MIG MITT FORGOTTEN HOPE MED FÖRSTÖRBARA MILJÖER

Medlem
Skrivet av ROFLMAO:

Vadå inga mod tools? Vad i helvete! GE MIG MITT FORGOTTEN HOPE MED FÖRSTÖRBARA MILJÖER

Programera det sjävl då din tjomme


signatur

P.L.U.R

Medlem

Blir väl som vanligt .. En annan får ej tag på en key medans andra sitter på ett tiotals nycklar ...

Aja .. Tror inte min PC pallar med BC2 ..
Förvånad dock att MWF funkar på den : )

2gb Ram . NX7900 GTO . Och AMD64 x2 4,6 : /


signatur

Kan ej skriva åäö

Inaktiv

Undrar om man kan preloada betan på steam snart.

Medlem

Kör bara FPS till konsoll annars låter det ju nice

Medlem

Jag beställde Bad Company 2 via Eastore eftersom man verkar få en beta nyckel via dom garanterat efter ha läst DICE blogg. Har jag tolkat det rätt eller?

Sen står det att man får "förhandsladda" spelet hos Eastore. Då menar dom att man får ladda ner spelet i förväg eller?


signatur

www.bearystyle.com - Battlefield 3 nyheter och media.

Medlem
Skrivet av therealE:

Finns det någon lista på vapen och fordon ännu?

inte specifikt för betan, men spelet kommer iaf ha dessa vapen och fordon

Citat:

Rifles:
AN-94
AEK-971 Vintovka
F-2000
G-3
Hk-416
M-16A2
M-14 EBR
M-1 Garand
STG 77 AUG
Scar-L Carbine
XM-08 Prototype

Sniper Rifles:
GOL
M-24
M-95 Barrett
Type 88 Sniper
SV-98
SVU
VSS-Vintorez

Sub Machine Guns:
AKS-74U
pp-2000
Thompson
UMP-45
UZI
9A-91
XM-08 Compact

LMG:
M-249 Saw
MG-36
M-60
PKM LMG
Type 88 LMG
XM-8 LMG

Shotguns:
NS-2000
Remington 870 MCS
Saiga-20K
Spas-12
Spas-15
T-194 Shotgun
USAS-12

Pistols:
M-1911
M-9 Beretta
Mp-443
M-93 Raffica
MP-412 Rex

Launchers:
AT-4
Carl Gustav
M-203 (There are other weapon mounted GL's as well)
RPG-7
(Rumored: Javelin as an Unlock)

Explosives:
Anti Tank Mine
C-4
Grenade

Vehicles:
ATV
AH-60 Apache
Anti-Aircraft Armored Vehicle
Blackhawk
Humvee
M1A2 Abrams MBT
M3A3 Bradley IFV
T-90 MBT
UAV

Other:
Air Strike Laser Designator
Combat Knife
Mortar Strike
Shock Paddles
Tracer Dart Pistol

Class Specific Specializations: ( List is not complete)

Assault:
Red Dot Sight: Increases Aim speed and Target Acquisition at close range.
4X optical sight: Increases Magnification and effectiveness at medium Range
Fore-Grip: Increases accuracy of Aimed Shots.

Engineer:
First Two are the same as Assault
Accurized Silencer Reduces Noise and Increases accuracy of aimed fire.

Medic And Recon specifics are unknown at this time.

Specializations for all classes: (List is not Complete)

Additional Leg Pouches: Doubles Explosive and Rocket carried.

Custom Shotgun magazines and Loading Tubes: Doubles Shotgun magazine capacity.

Dragon Skin: Adds re-enforced ceramic plates to your combat vest, reduces damage taken.

High Quality Marksman Bullets: Increases Accuracy at great ranges

Large Capacity Hip Pack: Doubles the total number of bullets carried

More Potent Explosive Blends: Increased Damage from Hand thrown explosives.

Tungsten 12 Gauge SABO Slug Ammunition. Sacrifices Raw Power for range and accuracy in shot guns.

Upgraded Vest: Doubles your Grenade and M203 Grenade Carrying capacity.

Various upgrades for both Tank and Helicopter Optics, Weapons and Defenses.

Skrivet av God Jul Hälsningar Aiek:
Skrivet av Cirap:

vaddå "tre olika spelformer"?

finns ju bara en i betan (Rush)

Game Mode
Rush

Environment
Snow

Eller vad menar du ^^?

i själva nyheten står det att det ingår tre spelformer, men det är bara en (Rush) i betan.

för övrigt så kan ni boka via EA Store om ni vill ha spelet digitalt. garanterad plats i betan. kostar 449:- samma som i butik (och du slipper frakten). dessutom finns det rabattkoder att få tag på om ni googlar lite, så det går att få billigare (jag fick 1943+BC2 för 411kr)

Medlem
Skrivet av Cirap:

för övrigt så kan ni boka via EA Store om ni vill ha spelet digitalt. garanterad plats i betan. kostar 449:- samma som i butik (och du slipper frakten). dessutom finns det rabattkoder att få tag på om ni googlar lite, så det går att få billigare (jag fick 1943+BC2 för 411kr)

Man behöver väl inte 1943+BC2 för att spela Bad company 2?


signatur

www.bearystyle.com - Battlefield 3 nyheter och media.

@ Bearystyle: Nej

Medlem

Finns det någon info på om den digital download cdkeyn man får från EaStore kommer funka i Steam. Jag har iaf luskat reda på att beta informationen kommer skickas ut till dom som har bokat den 26 jan.

Medlem

@Devildoll (jag kommer göra vadsomhelst för en key. kan jag lova)
Beställ Limited Edition då från EA,s hemsida:D Jag har 100% en beta key nu ^^.. det är så du får en

Skriv svar