Star Trek Online - FZ delar ut betanycklar

Inaktiv

Någon med en extra nyckel som ni kan tänka er att ge? Var på bio och hade ingen som kunde fixa en åt mig.

Medlem

Jo, om någon inte gillade det eller kan fixa och kan ge bort (like it's gonna happen) så är jag villig att ta emot en!

Medlem

hur länge är betan uppe?
kommer inte kunna spela från mån-fre kom jag på :/

Redaktör
Skrivet av PeTTs0n:

En lösning skulle väl kunna vara att man har, säg, 30 min på sig att registrera sitt intresse (givetvis är det 1 registrering/person) och att 200 sedan slumpmässigt väljs ut av dessa - låter inte som det bör vara omöjligt att lösa, och inte heller tekniskt besvärligt.

Vi kan ordna en vanlig tävling där frågan är något i stil med "Vill du ha en nyckel? Ja / Nej". Problemet är att vårt tävlingssystem inte fixar att skicka ut nycklar till respektive vinnare, vi måste skicka ut dem manuellt och det finns inte resurser till det. Vi kommer bygga en bättre lösning vad det lider, men som jag sa saknas resurser för det nu.


signatur
Medlem

Tompa jag har bara en fråga dom nycklarna ni delade ut är det för stängda betan?

Medlem

....snyft.................


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Redaktör

Plimp, ser ut som att det gäller båda varianterna. Denna info har vi:

- The keys provided will turn from close to open beta. So it will stop just before the release of the game.
- Players are told by email 24h before the sessions. The beta does not run 24/7 for the moment.


signatur
Medlem

http://www.direct2drive.co.uk/8782/product/Buy-Star-Trek-Onli...

För er som e überkåta kan ju förhandsboka ett ex från denna sajt så får ni automatiskt en open beta key.

Open beta startar 12e januari.

Tiv

Inaktiv

yey, de där nycklarna räckte inte länge, men fick en!

FM-guru
F.d. Sisyr

Hah. Gick in här vid 18:57 och såg en nyhet om betan. Läste, såg "19:00" och kastade mig över länken till den gröna knappen. "Det finns 165 nycklar kvar". Yay, beta för mig och jag behövde inte ens vänta! ;D

Medlem

Är det någon som tröttnar på detta spelet skulle jag bli väldigt glad om ni kunde låta mig använda kontot istället för att bara låta det gå till spillo. (naturligtvis om ni vill ha tillbaka det senare får ni det)
Bara skriva ett pm isåfall.

Mvh Joakim

Medlem

Gick ju bra det där. Kom in när det fanns 197 nycklar kvar. Sen dog tyvärr hela fz så det tog en stund innan man kunde posta.

Medlem

Har registrerat och börjat ladda ner nu... 6% efter en timmes nedladdning (sitter på ett 60Mbit internet)...
Känns inte lika spännande nu *doh!*

8372MB att ladda ner i 300KB/s *omg....*

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av PeTTs0n:

...

Vi kan ordna en vanlig tävling där frågan är något i stil med "Vill du ha en nyckel? Ja / Nej". Problemet är att vårt tävlingssystem inte fixar att skicka ut nycklar till respektive vinnare, vi måste skicka ut dem manuellt och det finns inte resurser till det. Vi kommer bygga en bättre lösning vad det lider, men som jag sa saknas resurser för det nu.

Tackar för svaret om inte annat - bra att veta vad som går att göra och inte, synd att systemet inte är mer flexibelt än vad det är i så fall - det hade kunnat bespara en del klagomål och serverbelastningar.
Hoppas på att se ett bättre system i framtiden!


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

fan da... var jag tvungen å se Avatar ikväll??

-.-

Inaktiv

mysigt, 10GB i en konstant hastighet på 460kB/s, blir att lämna på över natten!

Medlem

10 am PST = 19.00 här?

Medlem

FAN FAN FAN! Missade helt den här nyheten var upptagen med att spela Dragon Age jaja om någon inte vill ha sin key kan jag gärna använda den åt er.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Grattis till alla som fick en nyckel, lyckades själv få en när det stod 196 Beta nycklar kvar.

Röta kan man säga!
Då de va helt slut när man kollade 5 sec senare


signatur

[i]KaNto[/i]

Medlem

jag fattar inte varför säger folk att man kan bara börja spela på tisdag. för nu verkar det inte funka alls.

och det verkar som nycklarna e för öppna betan för jag kan inte logga in alls. står bara: you cant login at this time


signatur

Jag har Ad,hd. inte skäms jag för det!

Medlem
Skrivet av molg:
Skrivet av HK47:

Jag hatar mitt liv, såg bara 21:00 och trodde att det BÖRJADE då.

Snyft, snyft, snyft.

Same here. Satte larmet och allt. Kommer in på sidan lite innan 21:00 och blev lite paff. Attans! Är ju en Star Trek fan också.

Jepp, jag läste det också >_>

Medlem
Skrivet av flyer232:

Men helvete!
exakt när klockan blev 19 så tryckte jag på uppdatera, då gick det fan inte att komma in på sidan. När jag väl kom in på sidan var klockan 19.02 och då var alla nycklar slut. Det brukade ju vara lättare att få en beta nyckel förr på fz.

Precis samma hände mig, inte så kul kanske.

Medlem
Skrivet av Fermia:

jag fattar inte varför säger folk att man kan bara börja spela på tisdag. för nu verkar det inte funka alls.

och det verkar som nycklarna e för öppna betan för jag kan inte logga in alls. står bara: you cant login at this time

The next scheduled play test is:

* Saturday January 9th, 10:00 a.m. through Monday January 11:10 a.m. PST (we're GMT -8 right now)

Medlem

i love this. Ända dagen jag inte tittar så delar dom ut beta till det jag vill testa Jaja bara bita i det sura äpple och söka runt.

Medlem

Typiskt, jag var på jobbet när detta var igång.

Medlem

fan typiskt att jag lanade igår o helt missade det här

Inaktiv
Skrivet av Tompa:

Vi kommer bygga en bättre lösning vad det lider, men som jag sa saknas resurser för det nu.

Tänkte bara påpeka en sak, nyheten som ligger ute med detta visar

Citat:

Star Trek Online - FZ delar ut betanycklar
200 chanser till gratistest - var med vid utdelningen i kväll!

Det framgår inte direkt att det var i fredags och att det inte går att få fler nycklar. Fast det kanske genererar hits, vad vet jag.

Medlem

16 minuter kvar innan sista closed beta session startar innan dom går över till Open Beta... iiiih, pirrigt


signatur

"Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power."

Medlem

mutter svårt komma in


signatur

Jag har Ad,hd. inte skäms jag för det!

Medlem

Servers is up!

Skriv svar