Dark Void pc-filmat

Robot
Medlem
Dark Void pc-filmat

Fint spelet hackar till varje gång partikeleffekten går igång.


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Inaktiv

Lagom enformigt..

Medlem

det där såg jävligt b:igt ut.. :/


signatur

Have a good time!

Medlem

man blir ju inte direkt sugen när man ser videon.

Medlem

haha, ja jisses ... ser ju fullständigt kasst ut.

Medlem

Gillade demot till ps3, såg tillräckligt "snyggt" ut på konsoll. Den där partikel effecten på PC såg bara överdrivet ut och som nån sade, så är jag inte speciellt sugen på en effect som dödar skärmuppdateringen varje gång du dödar nån? Näe så det blir nog till ps3 ändå, även fast det säkert går att stänga av effekten på pc.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Avstängd

Extremt lam video?

Inaktiv

Lamt spel, lirade just demot till PS3:an.

Riktigt kasst. Stela miljöer, tråkiga (och inte allt för intelligenta) fienden.

Samt grafiken var under all kritik.

Vet inte riktigt vad dom försöker uppnå, typ som dålig Nathan Drake med jetpack i stelmiljö...CAPCOM brukar ju leverera kvalitet. Mycket underligt.


signatur

Do you want to wash Wang or do you want to watch Wang wash Wang? - Lo Wang: [to naked lady]

Medlem

Varför handlade trailern endast om en snubbe om skjuter likadana fiender hela tiden med samma vapen?

Medlem

Förmodligen för att demonstrera PhysX vatten/partikeleffekter.


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Medlem

Det där var ju en lagom enformig in-game video. Vapenvariation much? Vi såg hur fienderna sprängdes de 10 första gångerna...

Nåja, det såg då snyggare ut än PS3 demot jag provade igår. Det verkar för övrigt vara något galet med texturerna där. 360 demot som visades upp i en Quick Look på Giantbomb såg väldigt mycket bättre ut.

Speciellt bossen man får se i slutet av demot (men ej slåss mot). "Ögat", då den laddar upp för att skjuta så är det i PS3 versionen någon grådaskig yta som börjar skina och texturerna på bossen i övrigt är hemska... På 360 QL:n så var det fullt detaljerat med högupplösta texturer av vad jag kan minnas.

Nåja, blir att se hur det här är då det släpps den 19:e. Har redan förbokat det för en billig peng via Impulse (ca 200 till PC slår då de dryga 600 man får betala för i butik till PS3/360). Flygandet fungerade då bra och det var rätt underhållande. Återstår att se hur det hela håller i längden samt hur varierat gameplayet är.

Medlem

För er som inte verkar förstå så är trailern enformig eftersom den bara visar up en sak dvs. partikeleffektern. Så då fanns det ingen mening med att byta vapen, i det riktiga spelet så kan jag garantera att det finns mer vapen än i trailern.

Anledningen till att 360 QL:n på Giantbomb såg bättre ut än PS3 demot kan bero antingen på att du inte har en HD TV eller att bilden är så liten på QL:n att du inte såg miljöerna ordentligt. Jag har nämligen hört att texturerna ska vara lika dåliga på båda.

1
Skriv svar