Infinity Wards nästa ett MMO?

Inaktiv
Infinity Wards nästa ett MMO?

Uschlight då.

Men tror inte att dom skulle lägga ner modern warfare, det har väl sålt bäst?
Ett vietnam CoD som är storycentrerat, det låter inget vidare...


signatur

Jag skiter i allt...och det ska även du skita i

Inaktiv

Hoppas dom inte skiter i pc användare igen. Med tur kanske dom bryr sig om alla gamers åsikter med.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Inaktiv

Call Of Duty: Vietnam release date - November
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=230972

Iaf, länge längtat efter ett bra Vietnam spel.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Kul ifall Treyarch lyckas med Vietnam. Nog det svåraste kriget att göra spel på, med tanke på hur annorlunda det var jämfört med andra konflikter.

Medlem
Skrivet av RobbazSweC:

Med tur kanske dom bryr sig om alla gamers åsikter med.

Har tyvärr inga större förhoppningar om det.
De kör över oss redan idag, vad skulle få dem att ändra åsikt?
Pengapåsen är överfull och fortsätter svälla, trots spelarnas rop om att städa bort hacks och glitchar.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Sen failen från MW2 till PC. Är det bara bra att IW tar sitt pick och pack från COD:Serien.
Bad Company 2 Kommer ta tronen.
Sen när Medel of Duty kommer Hoppas på Dedicade stöd. Det är ju DICE som står för den delen.
Så ingen förlust att IW sticker till WOW träsket.

Medlem

Med tanke på hur skitdåligt de kodat onlinedelen till MW2 PC så lär det ju gå käpprätt åt helskotta om de gör ett MMO *LOOOOOOL*

Medlem

Tja, det var ju riktigt kul att spela WarRock, som var ett mmofps, så jag ser möjligheterna. Med ett "Call of" i titlen lär spelet dessutom sälja bättre och locka fler spelare, vad sägs om 13 glada PC-pojkar som ska raida en tysk militärbas? XD

Nja, får se vad det blir av Cod, mmofps är kul men månadsavgift funkar inte, sen är nog konkurrensen från vanliga FPS för stor (CS, Halo, COD, BF m.fl.)

Inaktiv

Det borde väl vara ett Call Of Duty MMO spel som de skall göra med tanke på tidigare diskussioner gällande just det, inget World Of Warcraft direkt.

Medlem

Jag tackar inte nej till ett Call of Duty: Vietnam med dedikerade servrar

Medlem

Men vafan! De måste ju avsluta kampanjen i MW2!


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Tss, dom kan inte ens fixa ett vettigt MP till MW2 hur fan ska dom klara av ett MMO. Nej tack

Medlem

Med tanke på hur rackigt MW2 är online så kommer jag hålla mig borta från detta kanske framtida mmo.


signatur

Tempus fugit.

Medlem

lol, de skippar säkert dedicated servers för deras MMO också wieee

Inaktiv

Call of Duty: Vietnamn? Låter fruktansvärt tråkigt.

Medlem

Hur vore det med ett WoW FPS format, där man med hjälp utav phaseing kan köra små quests solo lr i grupp samtidigt som at man har ett stort krig mellan två sidor som rullar på hela tiden och byt ut raidandet mot större solomissions, där man ka. Vinna saker till sin sida etc!

Medlem

VC over there!!!

Vietnam låter riktigt härligt.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Men hallå!??!? MW2 kapitlet är ju för fan inte ens slut!

Vladimir Makarov är fortfarande vid liv, han fick man aldrig sätta en kula i huvudet på. Sen skall man ju också attackera Ryssland och Moskva....

Så jag anar ett tjockt DLC med 5 timmar extra SP speltid och minst 5 nya MP banor! Eller en expansion??


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av simulacra:

Men vafan! De måste ju avsluta kampanjen i MW2!

Står att dom kommer jobba vid sidan av MW2.
Så ingen fara. Borde kommer en DLC pack snart till MW2. Som IW snackade om förra året.

Medlem

cod: en överdriven serie


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

COD har blivit en riktig mjölkprodukt. De kommer lika många COD som sportspel och snart lär de väl finnas mer COD på hyllorna än Guitar/Band/DJ Hero <--- Alla är från Activision och The Sims

Inaktiv
Skrivet av Grumbledock:

Tja, det var ju riktigt kul att spela WarRock, som var ett mmofps, så jag ser möjligheterna. Med ett "Call of" i titlen lär spelet dessutom sälja bättre och locka fler spelare, vad sägs om 13 glada PC-pojkar som ska raida en tysk militärbas? XD

Nja, får se vad det blir av Cod, mmofps är kul men månadsavgift funkar inte, sen är nog konkurrensen från vanliga FPS för stor (CS, Halo, COD, BF m.fl.)

Vad är det som gör WarRock till ett MMOFPS, men inte BF2? Såvitt vad jag minns så stödjer båda spelen som max 32vs32.
MAG däremot skulle jag vilja kalla ett MMOFPS, i alla fall enligt dagens standarder.

Medlem

Ah vietnam. Det har man väntat lite på

Medlem

Bara det blir ett modernt MMO som IW gör blir man väl nöjd.

Medlem

Gött med nam! Bästa Battlefield var just Vietnam. Älskar djungelkrig:)

Medlem

ffs. den marknaden är upptagen.

Medlem

Undra vilka som kommer göra MW3

Inaktiv

Call of Duty Online?! YES!

Vore riktigt coolt om det kom. Blizzard börjar slöa med WoW, och inga fler MMO (bra) spel kommer inom snar framtid så... varför inte?


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Call of Duty Online?! YES!

Vore riktigt coolt om det kom. Blizzard börjar slöa med WoW, och inga fler MMO (bra) spel kommer inom snar framtid så... varför inte?

Vet inte vad som är snar framtid för dig men... SW:TOR?

Jag säger som någon i en annan tråd sa a la south park: FUCKA YOU INFINITY, FUCKA YOU WARD

12
Skriv svar