nY dAToR och jAG bEHöVEr hjälp med det

Medlem
nY dAToR och jAG bEHöVEr hjälp med det

Hej, jag vet att de redan finns trådar angående det här men vill trots allt göra en själv,
Hoppas de ej är ett problem.

Jag har ett ps3 som jag gillar och en 3 år gammal dator, (som ni kanske förstår inte riktigt hänger med).
Så jag blev sugen på att återgå till tangentbord och mus, så nu blir de att köpa dator.

Jag vill inte ha en monster dator, jag vill ha en dator som klarar de mesta spelen så som (crysis, bioshock och company of heroes) och ska vara billig, någon som har någon bra skriv gärna en länk då elller ett bra paket.

(kan ej bygga så vill ha ett färdigt paket) :):):)

Tack i förhand

Inaktiv

Hade inte tänkt orka svara på grund av den jobbiga titeln, men hygglig som jag är kommer ett svar iaf. ^^

Vet ju inte riktigt vad du menar som "billig" dator, men här kommer ett paket du kan utgå från och sedan konfigurera delarna utefter din budget.

http://www.komplett.se/k/ci.aspx?sku=10274


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

00a
Medlem

Här har du ett bra och prisvärt paket som du sedan kan be t.ex. alina eller inet att bygga.

Inaktiv
Skrivet av Joel1992:

Här har du ett bra och prisvärt paket som du sedan kan be t.ex. alina eller inet att bygga.

Förutsatt att du lägger till ett 4850 eller bättre


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem

Du har väl någon kontakt som kan bygga ihop den lr? Det skulle spara dig någon tusenlapp tror jag.


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av Crawller:

Du har väl någon kontakt som kan bygga ihop den lr? Det skulle spara dig någon tusenlapp tror jag.

aa de har jag tack för tipset.

1
Skriv svar