Mer om Dragon Age: Awakening

Robot
Moderator | Testpilot
Mer om Dragon Age: Awakening

TAGGA!!!!!!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Skönt att man också kan rerolla på stats... Finns lite som jag skulle vilja fixa till på min.
Dessutom var det bra med svar att man inte får tillbaks alla sina gubbar, då kan man ju nämligen börja förbereda dem och plocka bort all rustning på dem innan man klarar spelet!

Medlem
Skrivet av Wingu:

då kan man ju nämligen börja förbereda dem och plocka bort all rustning på dem innan man klarar spelet!

Bah, sån meta-gaming sysslar jag inte med

Men det låter i övrigt ypperligt, Bioware brukar nästan alltid leverera vad de lovar.

Medlem
Skrivet av Erenthal:
Skrivet av Wingu:

då kan man ju nämligen börja förbereda dem och plocka bort all rustning på dem innan man klarar spelet!

Bah, sån meta-gaming sysslar jag inte med

Men det låter i övrigt ypperligt, Bioware brukar nästan alltid leverera vad de lovar.

Pengar är guldvärt i Origins har jag märkt så jag gör det gärna

Men jag måste medge, det är ganska trevligt att de ändrar dialog och liknande beroende på om man laddar sin gubbe eller ej.

Medlem

skulle önska en ny class facktis till orgins dom 3 första är ganska tråkiga om man har kört igenom en gång


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem
Skrivet av morfin91:

skulle önska en ny class facktis till orgins dom 3 första är ganska tråkiga om man har kört igenom en gång

Hade varit roligt, men vi får iaf nya förmågor/spells och skills tillsammans med ett högre level-tak.

Man kan anta att det är ett massivt projekt att introducera en ny klass, då man måste ombalansera hela spelet osv. Men jag är säker på att Bioware har mer ess i rockärmen för kommande tillägg.

Medlem

Frågan är om man ska köra igenom spelet en gång till med en ny mage då jag inte är nöjd med vissa av de val jag gjorde med honom?

Medlem
Skrivet av Wingu:

Skönt att man också kan rerolla på stats... Finns lite som jag skulle vilja fixa till på min.

Finns ett addon som gör att du kan respecca dina karaktärer.

http://www.dragonagenexus.com/downloads/file.php?id=14

QRT
Medlem

Importerar din sparfil från Origins? Men vafan, min dvärg dog ju på slutet Vafan händer då?

Medlem
Skrivet av Jaglavak:
Skrivet av Wingu:

Skönt att man också kan rerolla på stats... Finns lite som jag skulle vilja fixa till på min.

Finns ett addon som gör att du kan respecca dina karaktärer.

http://www.dragonagenexus.com/downloads/file.php?id=14

Mjo, fast sitta och pilla med det när en officiell expansion kommer ut känns ju lite onödigt. Vem vet vad som kan hända!

Medlem

Jasså den nya nemesisen är skeletor?

designteamet!

Medlem

Detta blir roligt

Inaktiv
Skrivet av Wingu:
Skrivet av Jaglavak:
Skrivet av Wingu:

Skönt att man också kan rerolla på stats... Finns lite som jag skulle vilja fixa till på min.

Finns ett addon som gör att du kan respecca dina karaktärer.

http://www.dragonagenexus.com/downloads/file.php?id=14

Mjo, fast sitta och pilla med det när en officiell expansion kommer ut känns ju lite onödigt. Vem vet vad som kan hända!

Man kommer att kunna respecca sin karaktär under spelet, "One of the things that we recognized is that you could be coming in to Awakening having completed Origins, or very early at any point in Origins and artificially leveled up. There's a lot of new spells, new specializations, new talents, and one of the things is that there will be new chains and extensions to some of them. We recognized that some people could get cornered because of the points they've already been spending and won't have access to the new specializations, etc. So one of the things we wanted to do is give you the ability to basically force a re-spec of the character where you could re-spend all your points. Everything from attribute points all the way to your skills, talents, spells and specializations. So if you wanted to, you could basically redesign your character." - Fernando Melo:up:

Medlem

Funderade på, vad händer om man väljer att sätta sig själv som kung / drottning eg?

Medlem

Det vore trevligt om levelcapen även höjs i Origins.


signatur

Mucha shaka paka

ptr
Medlem

undra hur man väljer sparfiler, man har ju en hel del där man testade de olika sluten... hmm hmmm.

1
Skriv svar