Ska jag sälja min Ikari?

Medlem
Ska jag sälja min Ikari?

Tja, får snart tillbaka en ny från Inet eftersom musen pajade. Den dog helt enkelt av överanvändning.

(Med reservation för misstolkningar)


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Va, nu förstår jag inte riktigt. Ska du sälja din nya eftersom den förra inte funkar? :F


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Jag ska sälja min gamla eftersom den pajade. Har inte orkat skicka in den.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Så du ska alltså skicka in den på lagning nu... och sen sälja den... eller? Eller ska du sälja den trasig? : O


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av q0rra:

Så du ska alltså skicka in den på lagning nu... och sen sälja den... eller? Eller ska du sälja den trasig? : O

Den har kommit tillbaka nu eftersom jag skickade in den förra veckan.
Så svårt kan det väl inte vara att förstå?


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Skrivet av Shrudder:
Skrivet av q0rra:

Så du ska alltså skicka in den på lagning nu... och sen sälja den... eller? Eller ska du sälja den trasig? : O

Den har kommit tillbaka nu eftersom jag skickade in den förra veckan.
Så svårt kan det väl inte vara att förstå?

Ah! Då fattar jag.
Jodå, du skrev ju ingenstans att du redan hade skickat in den. Iallafall så visst, varför inte sälja den? Du har väl ingen nytta av 2 exemplar.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av q0rra:
Skrivet av Shrudder:
Skrivet av q0rra:

Så du ska alltså skicka in den på lagning nu... och sen sälja den... eller? Eller ska du sälja den trasig? : O

Den har kommit tillbaka nu eftersom jag skickade in den förra veckan.
Så svårt kan det väl inte vara att förstå?

Ah! Då fattar jag.
Jodå, du skrev ju ingenstans att du redan hade skickat in den. Iallafall så visst, varför inte sälja den? Du har väl ingen nytta av 2 exemplar.

Tja, får snart tillbaka en ny från Inet eftersom musen pajade.

Den har kommit tillbaka nu eftersom jag skickade in den förra veckan.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Sälj fort som fan, haft 2 Ikari som pajjat för mig. Numera är det Logitech G9 som gäller här.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:

Sälj fort som fan, haft 2 Ikari som pajjat för mig. Numera är det Logitech G9 som gäller här.

Var det USB som slutade fungera?

Undrar när min Razer Lachesis pajar...


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

PurreSnurre har en vana att förstöra möss, runt 2 per vecka tror jag det är. Men det kan hända att det bättrat sig lite nu.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Shrudder:

Var det USB som slutade fungera?

Ja på den första så var det USB strul, andra gången kommer jag inte ihåg, men den åkte i soptunnan hehe.

Dock har jag lite otur med möss, som Zelaxe också nämnde.

*edit*
La quote fel, fixat nu.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:
Skrivet av Shrudder:

Var det USB som slutade fungera?

Ja på den första så var det USB strul, andra gången kommer jag inte ihåg, men den åkte i soptunnan hehe.

Dock har jag lite otur med möss, som Zelaxe också nämnde.

*edit*
La quote fel, fixat nu.

Inte kul med pajande möss må jag säga.

Hände på LAN också


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Har raderat några inlägg pga dålig attityd, nämner inga namn men ni vet vilka ni är, sluta med det.

Medlem

Har du två så är det lika bra att sälja den ena.. Eller varför inte ge bort den ena i julklapp?

Medlem
Skrivet av Strumpa:

Har du två så är det lika bra att sälja den ena.. Eller varför inte ge bort den ena i julklapp?

Har en Lachesis och en Ikari.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Inaktiv

Fick också skicka in min Ikari på lagning för USB-strul, den koppla ur och i sig från Windows då och då vilket var ganska så irriterande.
Men för övrigt är jag supernöjd med min Ikari, lätt den skönaste musen jag provat på och då har jag ändå provat det mesta.

Vad har du för anledning till att byta mus och isf vilken hade du tänkt dig istället?

Medlem
Skrivet av Jallixx:

Fick också skicka in min Ikari på lagning för USB-strul, den koppla ur och i sig från Windows då och då vilket var ganska så irriterande.
Men för övrigt är jag supernöjd med min Ikari, lätt den skönaste musen jag provat på och då har jag ändå provat det mesta.

Vad har du för anledning till att byta mus och isf vilken hade du tänkt dig istället?

Höll min också på med, dock så har den slutat med det den sista tiden.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Skiter i att sälja, kör med dual-mus nu ist.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Skrivet av Shrudder:
Skrivet av q0rra:
Skrivet av Shrudder:
Skrivet av q0rra:

Så du ska alltså skicka in den på lagning nu... och sen sälja den... eller? Eller ska du sälja den trasig? : O

Den har kommit tillbaka nu eftersom jag skickade in den förra veckan.
Så svårt kan det väl inte vara att förstå?

Ah! Då fattar jag.
Jodå, du skrev ju ingenstans att du redan hade skickat in den. Iallafall så visst, varför inte sälja den? Du har väl ingen nytta av 2 exemplar.

Tja, får snart tillbaka en ny från Inet eftersom musen pajade.

Den har kommit tillbaka nu eftersom jag skickade in den förra veckan.

På det första står det ju bara att du fick en ny inte att du skickat in den gamla. Dessutom var det på det du nämnde sist som jag gjorde kopplingen. Så det var dina posts innan det jag refererade till.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

1
Skriv svar