Razer ger sig in i konsolvärlden

Robot
Medlem
Razer ger sig in i konsolvärlden

nej!!! varför inte ps3?!?!?!?!?!?


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Inaktiv

fasen vad bra


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Intressant intressant
Glädjande nyhet.

Medlem
Skrivet av linkan18:

nej!!! varför inte ps3?!?!?!?!?!?

De har väl antagligen inte fått tillstånd från sony. De gillar att ha de enda dyrare handkontrollerna antar jag.

Medlem

Bra antar jag, fast är en PS3 ägare. Går X360 med vinst kanske de ger sig på PS3 också.

Medlem

kommer nog skaffas


signatur

I Feel The Need... The Need For Speed

Medlem

Trevligt, Microsofts egna kontroller känns inte direkt prisvärda och verkar rätt inkonsekventa i kvalité.

Medlem

"som ger konsolespelarna samma nivå av kvalitet, precision och noggrannhet som de är vana vid och förväntar sig av våra pc-produkter"

Mus & tgb alltså?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv
Skrivet av linkan18:

nej!!! varför inte ps3?!?!?!?!?!?

Haha, de vill väl ha kvar sina officiella kontroller som är gjorda för att slitas ut på ett halvår.
Ett annat alternativ kan vara att de inte behöver/kan förbättras..
Ännu ett scenario, Razer behöver inte be Sony om tillåtelse för att få ge ut en kontroll..

Inaktiv

Bara roligt med detta! Det betyder att Steelseries eller Qpad kommer att välja Sony

Medlem

Nice, Razer kan det här om att designa snygga grejer kan man lugnt säga


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Trevligt, kanske öppnar för vettiga företag att göra samma sak, tex. SS och Qpad. Men Razer kvalitet? Nej tack!


signatur
Medlem

Tar gärna formen från Xbox-kontrollerna till en PS3-kontroll. ;o


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Det bästa är nästan att den ska va sådär lyxig och skithäftig. När den inte är trådlös.

Medlem

Kommer införskaffas DIRR

Medlem

Jo men den ska vara trådad för i den trådlösa har du lite fördröjning.


signatur

Tempus fugit.

Medlem
Skrivet av Evilgeten:

Det bästa är nästan att den ska va sådär lyxig och skithäftig. När den inte är trådlös.

- Inte trådlös
+Snygg
+Snabb
+Inga batterier
+Kan kopplas in i en dator


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Lite fler bilder på Onza:

[ia=17943]

[ia=17942]

[ia=17941]

[ia=17940]


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Härligt! Kanske blir ett köp när den väl kommer beroende på pris och om det finns drivrutiner till dator. Drivrutinerna borde vara samma som till original kontrollen dock.


signatur
Medlem

intressant.
nån som ser vad det är för knapp mellan LB/LT och RB/RT ?

headsetet såg också intressant ut, det nuvarande lämnar mycket att önska.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Ser intressant ut iaf, men den största nackdelen med 360-dosan som är styrkorset verkar de inte velat göra något åt.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

nej........................................... inte till ps3 och så är det xbox 360 som får allt igen

Medlem
Skrivet av zaturas:

nej........................................... inte till ps3 och så är det xbox 360 som får allt igen

Allt? En kontroll som är väldigt lik originalet. Visst, snygg men p.g.a. sladden kan man ändå inte ha den där den kan synas.

Medlem

Jäklar va snyggt !

Inaktiv

PS3-kontrollen är ju redan bra när 360n är kass. d-paden på den är ju ett rent skämt. Jag skulle kunna köpa denna bara för att få en fungerande d-pad på 360n.


signatur

//Aron

Medlem
Skrivet av ScrotzaN:

PS3-kontrollen är ju redan bra när 360n är kass. d-paden på den är ju ett rent skämt. Jag skulle kunna köpa denna bara för att få en fungerande d-pad på 360n.

Visst har 360 original en dålig D-pad, men å andra sidan har PS3-kontrollen så usel ergonomi att handsmärtor omöjliggör seriöst spelande

Tar hellre en skön kontroll, som klarar 8h+ spelande med dålig d-pad (som sällan används), än den äckligt osköna PS3-kontrollen. Dock är det väl tur att man får tycka olika
Största a

Inaktiv
Skrivet av Molotov:

nån som ser vad det är för knapp mellan LB/LT och RB/RT ?.

En programerbar knapp, så du kan ha vad du vill där. Auto-fire nämndes.

Om headsetet förresten; "A Daisy-Chain solution allows multiple Razer base stations to be connected to create a direct, private communication channel for in-game team conversations."

^Jag är inte helt säker vad dom menar här?
Infon här, även länkat i artikeln.

Medlem

Känns bara som en penis-enlarger.
"With a 15 foot super long light weight braided cable and a gold plated USB connector the Razer Onza guarantees tournament grade lag free gameplay and will always have you connected to the game in the most crucial moments."

Riktigt jäkla fjortis, hur många ms kommer skilja den vanliga Xbox-kontrollen jämfört med razern? 0.000000000000000000001 kanske.

Sen ni som klagar på kvaliteten och priset på Xbox-kontrollen. Kom igen? Den är både billigare än PS3an samt att den känns mer robust. Och har nog aldrig hörttalas om någon som tagit i sönder sin kontroll.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Sen ni som klagar på kvaliteten och priset på Xbox-kontrollen. Kom igen? Den är både billigare än PS3an samt att den känns mer robust. Och har nog aldrig hörttalas om någon som tagit i sönder sin kontroll.

Tycker också standard-kontrollen till 360n är riktigt bra, aldrig haft några problem med mina två jag haft sen höst 2006, och de har sett en jäkla massa spel.

Sen är det ju i sig inget fel på mer val. Om Razer gör en produkt som ligger bättre i handen eller på annat sätt är bättre så får dom gärna göra det.

Skrivet av Håkan:

Känns bara som en penis-enlarger.
"With a 15 foot super long light weight braided cable and a gold plated USB connector the Razer Onza guarantees tournament grade lag free gameplay and will always have you connected to the game in the most crucial moments."

Kan dock hålla med dig om att kabel-snack oftast är wankery. Påminner lite om en gammal Penny Arcade: http://www.penny-arcade.com/comic/2002/11/25/

12
Skriv svar