Någon dator du rekomenderar!

Medlem
Någon dator du rekomenderar!

Hallå!
Jag behöver en dator som kan spela spel som WoW, WAR och liknande. Bryr mig inte om ifall det är nVidia eller ATI, AMD eller Intel.. ja du förstår bara det är en dator som gör jobbet. Den får kosta runt 9k-10k men det är inte det viktiga ;P

Jag kan inte bygga en dator själv-- kanske om man köper ett dator paket med massa delar som man sätter ihop. ;P

/Flomer


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

Medlem

Låter som om valfri färdigbyggd dator i prisklassen skulle duga. Varför fråga om du knappt har krav?

Förslag: https://www.inet.se/datorer/stationaera/inet-gamer-experience...


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Om du bara ska ha den till WoW och WAR så behöver du inte lägga 10k på den, själv skulle jag se till att man har en bra skärm också. MMORPG ska spelas i widescreen, lägg ca 8k på datorn och 2k på en 22" om du inte redan har en


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

Håller med föregående talare, lägg lite mindre krut på själva burken om du bara ska spela de spelen, satsa på en mysig skärm.

Datorn smuts länkade till kändes inte heller helt prisvärd, kolla datorpaketen på komplett, brukar va bra.


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Medlem

Ok, ja tänkte köpa en 22" skärm till jul.. spelar på en 19" nu. Någon 22" ni rekomenderar?


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

Medlem

Benq HD2200, köpte just en själv och är grymt nöjd.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Inaktiv

http://www.digitalversus.com/article-358-3984-35.html

Här finns lite tester som du kan läsa. LG Flatron L226WU har fått bra betyg. Funderar själv på en sådan.

00a
Medlem

Här har du ett bra paket som inte borde ha några problem med wow. Sen kan du t.ex. be alina eller inet att bygga den.

1
Skriv svar