Hjälp med fläktkontroll etc.

Medlem
Hjälp med fläktkontroll etc.

Tjenare!
Jag har lite pengar över och hade tänkt köpa två frontpaneler till mitt chassi (antec three hundred). Vad jag letar efter är en fläktkontrollspanel som kan kontrollera minst 4 fläkar. Sedan så letar jag efter nån rolig frontpanel som kan visa temperaturer eller hur mycket processorn jobbar osv. (om det ens finns) Skulle va kul att ha en sån. Sedan att dessa är i svart färg så att dom matchar chassit och om dom har någon slags belysning att den är i blått.

Jag frågar inte för att jag inte orkar leta reda på det själv, utan för att jag inte vet vad som fungerar bäst och vad som är värt att köpa.

Tipsa på Tack!

Medlem

Fläktkontroller http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=243473
den har jag fast svart fungerar utmärkt

Medlem

All right! Tack för svar! Har hört att Zalmans fläktkontroller är bra så jag ska nog ta och köpa hem en sådan fast då i svart färg

Medlem

har en äldre modell av den kontrollern och den funkar perfekt. jag antar att ditt chassi har såna där konstiga skidor för att fästa saker i 5,25"-platserna, så det kan bli lite trixigt att få kontrollern att sitta. men med lite blod, svett och tårar kommer det nog bli bra


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av Hwergelmer:

...jag antar att ditt chassi har såna där konstiga skidor för att fästa saker i 5,25"-platserna, så det kan bli lite trixigt att få kontrollern att sitta...

Går det inte med våld så går det alltid med lite mera våld

1
Skriv svar