Natal släpps lagom till jul

Robot
Medlem
Natal släpps lagom till jul

Då borde det väll vara dags att släppa en ny xbox tycker man

Medlem

Ja efter 2 "red ring" samt en kod 65 så har man lagt ut rätt bra redan nu på 360´n.. så ett tillbehör av samma kvalitet är väl det vi behöver.... fattas ju bara att man blir tvungen att byta antennen för en tusenlapp i samma veva...

Ja jag är lite tjurig! Haverierna har dukat tätt det senaste året!


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem

Grymt!! Satt o längtade till sommaren men nu vill man att tomten ska skutta fram igen! Ska bli riktigt spännande!

Medlem

jag är fylld av skeptism övver denna produkt

Medlem

Verkar kul! Hoppas bara att spelutvecklarsläcktet använder den till mer än hoppåskuttfångabollarspel. Headtracking verkar kul och det vore coolt att kunna ha sitt ansikte på sin karraktär i FPS online och att ansiktsuttrycken ändras med hur du själv ser ut.


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem
Skrivet av kangas1000:

Ja jag är lite tjurig! Haverierna har dukat tätt det senaste året!

Ajdå, vi får hoppas att du inte duggar under då ^^

Medlem

Ska bli riktigt spännande att se vad som kan komma med det här, bara det inte blir en mesig eyetoy kopia med massa barnspel

Medlem
Skrivet av kangas1000:

Ja efter 2 "red ring" samt en kod 65 så har man lagt ut rätt bra redan nu på 360´n.. så ett tillbehör av samma kvalitet är väl det vi behöver.... fattas ju bara att man blir tvungen att byta antennen för en tusenlapp i samma veva...

Ja jag är lite tjurig! Haverierna har dukat tätt det senaste året!

Och om du hade haft en ochippad konsol så hade det inte kostat dig ett öre...

Medlem

Och den lär väl kosta skjortan antar jag. Men det blir nog som med Wii, man tycker att det är lite häftigt i början men sen så kommer man att tröttna på det. :\

Fast det beror väl på vad det är för spel. FPS-shooters kan nog bli lite segt, likaså att köra bil-spel. ::down:: Men vanliga spel såsom tredje-person (inte shooter) och fighting-spel kan ju bli rätt bra.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Mr.Waterboy:

Och den lär väl kosta skjortan antar jag. Men det blir nog som med Wii, man tycker att det är lite häftigt i början men sen så kommer man att tröttna på det. :\

Fast det beror väl på vad det är för spel. FPS-shooters kan nog bli lite segt, likaså att köra bil-spel. ::down:: Men vanliga spel såsom tredje-person (inte shooter) och fighting-spel kan ju bli rätt bra.

Finns nog möjlighet att göra väldigt mycket med lite nytänkande, grymma möjligheter!

Integrera på helt annat sätt:up:

Medlem

Låter lite märkligt att dagens spel inte utnyttjar XBOX360:s CPU-kraft till fullo. Tänk om framtida spel gör det då och kommer lagga som fan när man kör med Natal.
Men Microsoft har förmodligen tänkt på det innan de bestämde sig för att skippa chippet.

Å andra sidan borde en mjukvarubaserad lösning innebära minskade komponentkostnader = lägre pris för konsumenterna.

Medlem

Kommer försent i 360s livscykel. Detta borde istället komma med nästa apparat.

Medlem

Varför går man ut med en sån nyhet från microsoft sida? Lönt och meddela det nu, det är ju ett tag tills dess.

Hypa hypa hypa... fan vad trött jag blir. Men jag antar att det ligger i tiden med intetsägande pressreleaser och tuffa trailers på spel som inte kommer de närmsta året. Att de bara orkar...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv
Skrivet av nudelsdesign:

Varför går man ut med en sån nyhet från microsoft sida? Lönt och meddela det nu, det är ju ett tag tills dess.

Ja, det är överdrivet tidigt.

Då borde man kunna dra slutsatsen att det lär dröja till 720n.

Medlem
Skrivet av Kaleid:

Kommer försent i 360s livscykel. Detta borde istället komma med nästa apparat.

Tror nog Natal kommer att finnas med även nästa generation, den Natal som släppps nu är väl en "uppvärmning" om man så säger. Nästa generation 360 kommer väl säljas bundlat med Natal, eller utan (typ Elite/Arcade).

Tvivlar på att MS skulle satsat så mycket pengar på en produkt som bara skulle användas i slutet av denna generation, men man får väl se...

Medlem
Skrivet av Kveldulver:
Skrivet av nudelsdesign:

Varför går man ut med en sån nyhet från microsoft sida? Lönt och meddela det nu, det är ju ett tag tills dess.

Ja, det är överdrivet tidigt.

Då borde man kunna dra slutsatsen att det lär dröja till 720n.

Men för i helv..!

http://www.fz.se/bloggar/boomer/p=20090


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv
Skrivet av Frisell:
Skrivet av kangas1000:

Ja jag är lite tjurig! Haverierna har dukat tätt det senaste året!

Ajdå, vi får hoppas att du inte duggar under då ^^

pff.. hehe.. hahaha !

Natal ja.. att de inte fattar att det inte går att göra något som ens liknar de visioner de har. Som kostar strax under rymdforskningsanslag dvs.

Medlem

Jag vill inte ha detta. Av samma anledning till varför jag inte tycker om Wii, Eyetoy o annat sådant. Jag vill sitta i min soffa o spela med en fysisk kontroll.
Detta släpps enbart för att sälja till barnfamiljer.. spel kommer utvecklas till Natal mfl.. hej då klassisk spelande. Får bara bli PC efter det.. kommer sådant skit till PC.. då är det den dagen jag slutar spela spel..

Medlem
Skrivet av Xifarian:

Jag vill inte ha detta...

Ett enkelt tips; köp det inte då
Ingen tvingar dig att använda Natal till ngåot "vanligt" spel, vvisst kommer möjlighet att finnas i ex. Reach men det går lika bra att spela med handkontroll. DE flesta som har en 360 är ändå så pass mycket "gamer" att de inte kommer att bruka Natal i övdrivna mängder (iaf initialt).

Tror inte MS heller skulle riskera försäljningen av storspel som Halo bara för att introducera en ny teknik, det gör Sony (blu-ray) och Nintendo (Wii-mote) i nog stor mängd. Använd Natal om du vill, eller skit i att köpa den. Går lika bra att spela utan, på samma sätt som man kan chatta utan webcam (även om stöd för den finns)

Medlem
Skrivet av Ichabod:
Skrivet av kangas1000:

Ja efter 2 "red ring" samt en kod 65 så har man lagt ut rätt bra redan nu på 360´n.. så ett tillbehör av samma kvalitet är väl det vi behöver.... fattas ju bara att man blir tvungen att byta antennen för en tusenlapp i samma veva...

Ja jag är lite tjurig! Haverierna har dukat tätt det senaste året!

Och om du hade haft en ochippad konsol så hade det inte kostat dig ett öre...

Ja där ser man ju vad du "tycker" dig veta... det är just det jag har... chippade inte ens min gamla PS2 fast det var så poppis. Men där räckte det med en ETT köp under åren och jag har den fortfarande kvar fungerande...

Fast så här i efterhand så är det ju det som är modellen. Gratis spel och pengarna till MS direkt.


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem

Jag antar att det var slutsnackat!

Hatar idioter som tror sig veta saker!

Det är lättare att tro sig veta än att ha kött på benen!


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem

Har inte behövt byta min 360 men du säger alltså att man får betala för att få ut en ny på garantin? Låter inte rätt...

1
Skriv svar