Duke Nukem Forever lever?

Robot
Medlem
Duke Nukem Forever lever?

Always bet on the Duke.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Dom lär ju få problem med att skeppa spelet, (insatt) folk lär ju tro att dom bara skämtar när och om det väl händer. (vargen?)

Medlem

Det tar aldrig slut med Duke. Finns det någon bettingsite som har spelet med? Vad är oddsen, att det kommer släppas mot att det inte kommer släppas?

Jag tycker det är kul när det ploppar upp lite Duke-"nyheter" då och då.

Man borde kanske lägga in det i svenska akademins ordlista, Att göra en Duke = skjuta saker framåt.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

I'm been waiting "forever"


signatur

Amateurish? Ama-amateurish? Jet's pure genius, and don't you forget it! And I didn't stumble across it, I MADE it.

MFC
Medlem

VAPORWARE!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Står det någonstans hur ny videon är? kan vara rån 2005 bäst fan vi vet.,

Medlem

Det har ju aldrig sagts att DNF läggs ner, och redan i december sa Miller att projektet fortfarande är vid liv. Inte heller har 3D Realms på något sätt lagts ner, utan det är bara stora delar av utvecklingsteamet som fått gå.

Rätta mig om jag har fel, men sade de ens då att spelet skulle läggas ner?

Annars blir jag glad av nyheten, då det bara är ytterligare bekräftelse.

Medlem

The game is a lie!


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag kommer aldrig att ge upp hoppet om att få se Hertigen igen.

Medlem

När den här karusellen är över (på vilket sätt det än händer) så lär det komma upp spekuleringar kring förskingring med mera. Någon som har siffror på hur mycket projektet har kostat hittills?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Klart vi aldrig gett upp hoppet om Duke!

"3D Realms also revealed that they've pumped over $20,000,000 of their own money into Duke Nukem Forever's development"

http://ve3d.ign.com/articles/news/48496/3DR-Spent-20m-On-DNF-...

Medlem

sluta skriv nyheter om detta spel det finns inte!

Medlem
Skrivet av MacNille:

Always bet on the Duke.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

OM det ens släpps kommer det att bli världens kalkon nr1.
Varför? Pga hypen. Så många kommer ha så höga förväntningar att det blir plattfall för hertigen.
Men jag sätter mina pengar på att ordet "Forever" i titeln, speglar på hur lång tid utvecklingen kommer fortsätta ta...


signatur

Instant Gaming - Billigaste spelen på nätet

Medlem
Skrivet av MacNille:

Always bet on the Duke.

Always!

Inaktiv

Detta är säkert något vi kommer läsa om (och vänta på) under resten av våra liv.

Medlem

Jag kommer troligen aldrig sluta hoppas.
Är ett gammalt Duke-fan.

Det har varit länge under utveckling, ja.
Men de som har, kommer och jobbar med Duke Nukem Forever måste nog känna att de (kanske) siktar mot stjärnorna, men håller sig alltid medvetet i trädtopparna när det gäller: att de inte kan för-alltid utveckla ett enda spel.

Jag är säker på att Duke Nukem Forever kommer bli en Succé, om de fortsätter lika sakta... Kanske nästa Half-Life 2, i perfektion?

Duke Nukem Forever, when it's done and remeber allways Bet on Duke.
(tack för påminnelsen MacNille)

-Derex

Inaktiv
Skrivet av Neatherblade:

The game

lost

MFC
Medlem
Skrivet av DrDuke:

"3D Realms also revealed that they've pumped over $20,000,000 of their own money into Duke Nukem Forever's development"

http://ve3d.ign.com/articles/news/48496/3DR-Spent-20m-On-DNF-...

dags för ett stimulanspaket snart då va?


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Klart han gör, idioter tror något annat. Always Bet On Duke!

Medlem

"Duke Nukem Forever
Spelinformation
Release: Aldrig
Plattformar: PC
Utvecklare: 3D Realms
Presentation överflödig."

hehe

Medlem

Även om det aldrig kommer så lär han aldrig säga det, dom har stängt truten på han ordentligt.

Medlem

Och så fortsätter det lamaste skämtet i spel-industrins historia...

Medlem

can duke die?ofc hes alive!:D


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Säger bara Daikatana,,,
Med den hype om vara eller icke vara,komma eller icke komma kan man ju tro att Duke är Messias.
Sjung inte Monthy Pyton gänget något,,,",,always look on the failed side of Duke,,,"??

Medlem
Skrivet av PaLL3:

OM det ens släpps kommer det att bli världens kalkon nr1.
Varför? Pga hypen. Så många kommer ha så höga förväntningar att det blir plattfall för hertigen.
Men jag sätter mina pengar på att ordet "Forever" i titeln, speglar på hur lång tid utvecklingen kommer fortsätta ta...

Du precis som alla andra negativister har inte fattat ett dyft. Det handlar inte om förväntningar, det handlar om att få lira duke igen...

Jisses, tror ni verkligen folk sitter och suktar efter nått superbra uberfps? Har du inte fattat att allt handlar om humor, charm, bröst, aliens och stora vapen samt en runda flipper?

That's duke..

Always bet on the Duke

Ge upp klagandet, relaxa och kom in i matchen.
Det gäller er andra gnällpeller med.

Medlem

Det finns inget spel som heter Duke Nukem Forever, jag vet inte vad ni pratar om. Va? Sluta, säger jag!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Hoho, snacka om antiklimax om DNF någonsin blev klart.
Finns inget som kan leva upp till den hypen.

12
Skriv svar