Duke Nukem Forever lever?

Inaktiv

Finns inte så mycket att misslyckas med när det gäller DNF. Gör om Duke3D i fetegrafik och det blir InstaWIN!

Under tiden har jag och grabbarna dragigt fram Duke3D och köttat igång coop-delen xD

Always Bet On Duke!

tfp
Medlem
Skrivet av SuNK1LLeR:

Dom lär ju få problem med att skeppa spelet, (insatt) folk lär ju tro att dom bara skämtar när och om det väl händer. (vargen?)

Inte nödvändigtvis.

Take2 äger alla icke-digitala distributionsrättigheter.
Men inte de digitala.

enligt detta kommer 3DR inte skeppa saker på fysiska media igen.

Skrivet av Bryan Turner:

3D Realms will no longer ship physical product of any kind.

Givetvis är det ingen som på riktigt trott att det ska komma på 5-6 år men....

Vad gäller anledningen till att folk hoppas....:

Skrivet av b0bl00i:

Jisses, tror ni verkligen folk sitter och suktar efter nått superbra uberfps? Har du inte fattat att allt handlar om humor, charm, bröst, aliens och stora vapen samt en runda flipper?

Är det där bra sagt

Medlem

Duke börjar bli en ufo story från AREA 51

Medlem
Skrivet av b0bl00i:

Jisses, tror ni verkligen folk sitter och suktar efter nått superbra uberfps? Har du inte fattat att allt handlar om humor, charm, bröst, aliens och stora vapen samt en runda flipper?

Exakt!

Medlem

Tro mig, det kommer ske en sovring bland oss. När Duke återvänder så kommer han veta vilka som behöll tron, och vilka som svek.

För oss som förblev trogna, som aldrig gav upp hoppet, för oss väntar Dukes paradis.

För ni som svek, som gav upp tron och hånade Honom, för er väntar den eviga elden av mediokra spel.

In the name of the Boot, the Boomstick and the Shrink-Ray. Amen.

Inaktiv
Skrivet av Erenthal:

Tro mig, det kommer ske en sovring bland oss. När Duke återvänder så kommer han veta vilka som behöll tron, och vilka som svek.

För oss som förblev trogna, som aldrig gav upp hoppet, för oss väntar Dukes paradis.

För ni som svek, som gav upp tron och hånade Honom, för er väntar den eviga elden av mediokra spel.

In the name of the Boot, the Boomstick and the Shrink-Ray. Amen.

Om man varken var trogen eller svek honom då? Jag har inte tid att bry mig om DNF kommer eller inte kommer men om det kommer så skulle det vara kul om det var bra.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem
Skrivet av Lilleputten:

Om man varken var trogen eller svek honom då? Jag har inte tid att bry mig om DNF kommer eller inte kommer men om det kommer så skulle det vara kul om det var bra.

Precis som i katolicismen där barn som dör innan de blivit döpta och "ädla hedningar" får hamna i Limbo, så får spelare som inte tog ställning till Duke dansa fyra rundor limbo innan de får öppna boxen.

Medlem

Hoppas hoppas hoppas Jag älskar Duke Nukem spelen


signatur

Game long and prosper

Medlem

Duke dör aldrig. Minns i högstadiet när man spelade Duke Nukem via nollmodemskabel. Det var grejer det.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Jag kommer att köpa det oavsett om det ser ut som skit när det kommer.. bara att äga en sådan här bit av spelhistoria kommer att vara guld


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem

De kanske kan bundla Duke Nukem Forever med StarCraft 2 och Diablo 3, har hört att de har samma release-datum

Dock är jag mer sugen på Duke Nukem faktiskt, störst chans att det blir lika härligt som föregångarna. D3 verkar bara bli en blek kopia,var är nyheterna, känslan etc?
De kanske sperar det bästa till sist...
SC2 är 50/50 om det blir ruskigt bra, eller flopp, tvivlar på att det kan bli ett mellanting.

Cool beans


signatur

Säkerställ utvecklingen av Interstellar Marines! Pre-order!

Medlem
Medlem

Jag har varit ett Duke fan sen Duke3d men hoppet om att spelet ska släppas någon gång känns ju inte så högt längre

http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/...

Medlem

Always be on the Duke... no seriously always: that's all you can do forever until the end of time.

Allvarligt talat, även om någon skulle avsluta det här så är det ett skämt. Än värre: det blev ett skämt så tidigt som mitten av 2000-talet egentligen. Nu är det bara patetiskt...

inb4 en massa nördar med komplex säger att man är ingen riktig gamer om man skiter i Duke.

Medlem

Jag tror ingen vill lägga ner det här projektet egentligen. Finns stora pengar att hämta i ett så pass omtalat spel.


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

12
Skriv svar