Demon's Souls filmat

Robot
Medlem
Demon's Souls filmat

Släpps det ens i sverige?

Medlem

För fasen, kan det inte släppas här i Europa någon gång?

Medlem

Jag har det och det är så jävla svårt.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Inaktiv

HEJ JAG HETER KERSTIN ...

I GET IT!

Inaktiv

Köpte amerikanska versionen, väldigt roligt spel om de är lite frustrerande svårt
Enda jobbiga är att de inte går att "pausa" när man lever i spelet, gick bort en kvart och hade blivit dödad av en annan spelare som invaderat min värld.

Medlem

jag har varit sugen på det här spelet, men bara hittat det på utländska köpställen.
Det verkar ha funnits ett längre tag, så att ni nu visar en video på det, betyder det att det ska få europa release?

Medlem

De e galet svårt, men samtidigt är det kul med en utmaning.. jämfört med nya spel där allt går som på rälls även på diverse "hard" modes.

Medlem

Ett underbart spel som är nytänkande och klassiskt i sitt upplägg på samma gång. Det är en stor miss att det inte givits ut i europa. Det har ju fått en massa nomineringar och priser, bl.a. GoTY av Gamespot.

Medlem

Webhallen hade det förrut som import... Jädra svårt spel kan jag säga!


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem

Ritkigt bra spel, lätt värt att köpas.

Medlem
Skrivet av majk90:

Ritkigt bra spel, lätt värt att köpas.

You got that right. Mhm-hm!

Medlem

Ett riktigt bra spel på nästan alla sätt. Förutom att jag iaf inte tycker det är nått speciellt RPGish bakom det.

Finns inga skills att använda lr lvla upp lr välja etc, bara ändra statsen som bara gör dig starkare.

Gearen i spelet ä rätt värdelöst imo. ok när det gäller vapen men rustningarna är totalt värdelösa, lättare att vara melee gubbe utan armor då armor bara gör en långsam o seg och förstör kännslan helt o hållet.

Saknar skills, rpgish karaktärs utveckling och gear med stats och armors etc annars ett grymt spel.

Inaktiv

köpte denna pärla från axelmusic.com för 440:- , riktigt bra pris!

Medlem
Skrivet av Salami:

Ett riktigt bra spel på nästan alla sätt. Förutom att jag iaf inte tycker det är nått speciellt RPGish bakom det.

Finns inga skills att använda lr lvla upp lr välja etc, bara ändra statsen som bara gör dig starkare.

Gearen i spelet ä rätt värdelöst imo. ok när det gäller vapen men rustningarna är totalt värdelösa, lättare att vara melee gubbe utan armor då armor bara gör en långsam o seg och förstör kännslan helt o hållet.

Saknar skills, rpgish karaktärs utveckling och gear med stats och armors etc annars ett grymt spel.

Eh, va?

Jag har åtminstone köpt på mig en massa skills till mina två gubbar.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

jag har varit sugen på det här spelet, men bara hittat det på utländska köpställen.
Det verkar ha funnits ett längre tag, så att ni nu visar en video på det, betyder det att det ska få europa release?

Läste du ens nyheten?

Medlem
Skrivet av Benmaskin:
Skrivet av Salami:

Ett riktigt bra spel på nästan alla sätt. Förutom att jag iaf inte tycker det är nått speciellt RPGish bakom det.

Finns inga skills att använda lr lvla upp lr välja etc, bara ändra statsen som bara gör dig starkare.

Gearen i spelet ä rätt värdelöst imo. ok när det gäller vapen men rustningarna är totalt värdelösa, lättare att vara melee gubbe utan armor då armor bara gör en långsam o seg och förstör kännslan helt o hållet.

Saknar skills, rpgish karaktärs utveckling och gear med stats och armors etc annars ett grymt spel.

Eh, va?

Jag har åtminstone köpt på mig en massa skills till mina två gubbar.

Spells?
spells är inte skills..

Skills/färdigheter är möjligen tex bättre möjlighet att använda olika vapen, olika attacker etc etc.

Sådant finns EJ i detta spel.

Medlem

Bad mamma köpa med det från US. Får se om man slår sönder ps3 dosan sen

Medlem

det kommer troligtvis inte komma till europa, så gör som jag, importera det, Dustin Home, Webhallen och spelbutiken säljer det, Dustin Home har billigast, har röjt fiender i ett par timmar sedan jag fick det idag grymt svårt, men grymt roligt och grym grafik


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Till alla som kan.. KÖP DET!!!, min pappa tog med det hem från New York och det är så kul :D:D:D

Medlem

Jag är så sugen på att köpa detta spel. Men jag vet att jag har en stor backlog att fixa...så nej. Men snart måste jag köpa detta!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar