Kommer mina saker att passa?

Medlem
Kommer mina saker att passa?

Tjenare.
Jag hade tänkt mig att köpa detta..
Och jag är inte precis så jätte duktig med dator så jag undrade om de här sakerna kommer att passa?

Chassi
Moderkort
Processor

Dessa saker ha jag tänkt mig så länge.
Kommer såklart att köpa resten senare..
tror ni att detta passar i hop?

MVH // Tobias.


signatur

2.8 Ghz | 3GB RAM | 160 GB HDD | Antec Twelve Hundred :) |

Inaktiv

Skall funka ihop. Däremot rekommenderar jag dig starkt att köpa ett Antec Three hundred istället. Det chassit kan du ha länge, medan det du länkat till ovan med all säkerhet kommer framkalla kväljningar inom sinom tid.

Notera att moderkortet du länkat till är exklusive moms. GA-MA770-DS3 från Gigabyte finns för samma slantar och är mycket bättre.

Processorn är strömsnål och skaplig.


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem

Kan inte någon stabil människa skriva en tråd här på hårdvaruforumet om hur man själv kan ta reda på om delarna passar ihop? Så slipper vi en ny tråd varje dag med någon som frågar om dess delar passar ihop.
Dä skulle vara gött
Bara ett förslag dock, inget emot just denna tråd.

Hur som helst, delarna passar ihop, men som PaddanL säger tycker jag också att du ska välja ett annat chassi, som till exempel Antec Three Hundred, som dessutom är billigare och slår NZXT Apollo's kylningsförmåga med hästlängder. Snyggare är det också

Medlem

När jag kollar på det där så går det inte ihop i mina ögon, max busshastighet på moderkortet är enligt sidan 1000mhz och prollen kör i 2000mhz, men detta är ju AMD och jag vet bara att det där inte skulle fungera med Intel processorer.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Tack för alla svaren


signatur

2.8 Ghz | 3GB RAM | 160 GB HDD | Antec Twelve Hundred :) |

1
Skriv svar