Första bilderna på Dragon Age-expansionen

Robot
Medlem
Första bilderna på Dragon Age-expansionen

Vill ha det nu:D

Medlem
Skrivet av Power_Metal:

Vill ha det nu:D


signatur

Trying is the first step towards failing

Medlem

Ska bli gutt å få slakta monster i de där miljöerna


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Så, i mtit slut är Alistair kung tillsammans med Anora... Visserligen, står det att han skuttar omkring en hel del även fast han är kung, men i trailern så säger han att han kommer att sakna att vara en "Gray Warden" eller något liknande...

I och med att man kan ladda sin sparade profil och fortsätta spela med sin gamla gubbe (som jag förstått) undrar jag nästan om jag ska börja plocka av equipment på de karaktärer som inte kommer att vara med en i expansionen. Vad tror ni?

Medlem

-> Wingu

Hade jag inte tänkt på alls men nu då du säger det så kanske man borde iaf göra en backup av save filerna också, just in case.

Har hänt i vissa spel att just en sådan situation kommit upp utan att man tänkt på det å vips så springer en kompanjon iväg med feting vapnet arne utan att man hinner rensa hans/hennes inventory.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Skrivet av Sillage:

-> Wingu

Hade jag inte tänkt på alls men nu då du säger det så kanske man borde iaf göra en backup av save filerna också, just in case.

Har hänt i vissa spel att just en sådan situation kommit upp utan att man tänkt på det å vips så springer en kompanjon iväg med feting vapnet arne utan att man hinner rensa hans/hennes inventory.

Verkar ju som att det faktiskt händer om man skrämmer iväg vissa av följeslagarna i detta spel också försvinner med equipment om de exempelvis inte gillar ens metoder.

Bäst nog som du säger, att göra backup av sparfilerna...

Medlem

En riktig expansion, och inte en timmas kort DLC? Precis vad jag hoppats på


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Vore gött om man slapp Ferelden och fick traska runt i Orlais eller Antivan istället.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Ser riktigt bra ut


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar