Färska dumpar på nästa Counter-Strike

Robot
Medlem
Färska dumpar på nästa Counter-Strike

Vet inte riktigt vad jag ska tycka ser lite B ut? xD jag venne, men som trogen cs spelare sen ett antal år tillbaks så ska man självklart ge det en chans
Hoppas de kmr snart bara ^^

Medlem

sweet. cs:s börjar kännas tjatigt.

Medlem

Vette fan om detta. Grafiken ser föråldrad ut. Kanske blir bra, men det kan lika gärna floppa som fan...

Medlem

Fnissade lite när jag såg texten bredvid dörren på den sista bilden.
Nåja, bara att vänta och se vad det blir till!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Ser riktigt jävla B ut.. Och den enda bilden som faktiskt verkar lite vettig, är den som inte är en skärmdump utan CGI.
Spelet skriker verkligen HL2-motorn, inte ens CS:S känns sådär fult.

Sen är Counter-Strike-nötterna några svåra att imponerar. Jag menar, CS 1.6 är verkligen OLD. Jag skiter fullständigt om man kan sikta på pixlen perfekt. Kollar man på Quake1 och Quake 3, så gick alla över till 3an. Men när det gäller CS, så är det endast normala som gått över till CS:S och coola gänget håller sig kvar på 1.6.
Så fast att det är Gooseman o allt, så tror jag inte spelet kommer bli värst populärt. Annars skulle jag tyckt att CoD:MW1-2 skulle tagit en stor kaka utav CS-spelarna, men icke det heller.

Medlem

Alltså, om han nu kan uppfylla det han lovat och göra ett modernare CS, med snabbare och intensivare rundor, bättre AI osv så önskar jag honom all lycka. Ett sånt spel skulle kunna slå stort.

Medlem

Kul. Men hade varit roligare med SWAT5 istället.

Medlem

Ser riktigt b:igt ut.

Medlem

Tänker jag på nutidsspel så är det grafiken. Det här stämmer inte in på min syn. Usch.

Medlem
Medlem

håller med, grafiken i alla bilder förutom den sista ser föråldrad och gammal. förhoppningsvis så är dom andra bilderna i väldigt tidiga utvecklingsläge och den sista representerar vad spelet är i nuläget.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Ser riktigt jävla B ut.. Och den enda bilden som faktiskt verkar lite vettig, är den som inte är en skärmdump utan CGI.
Spelet skriker verkligen HL2-motorn, inte ens CS:S känns sådär fult.

Sen är Counter-Strike-nötterna några svåra att imponerar. Jag menar, CS 1.6 är verkligen OLD. Jag skiter fullständigt om man kan sikta på pixlen perfekt. Kollar man på Quake1 och Quake 3, så gick alla över till 3an. Men när det gäller CS, så är det endast normala som gått över till CS:S och coola gänget håller sig kvar på 1.6.
Så fast att det är Gooseman o allt, så tror jag inte spelet kommer bli värst populärt. Annars skulle jag tyckt att CoD:MW1-2 skulle tagit en stor kaka utav CS-spelarna, men icke det heller.

CS:S använder ju HL2 motorn vilket även Tactical Intervention använder sig av.

CS nötterna är ganska svåra att imponera på. De missar som finns i CS har i stället för att bli fixade blivit en integrerad grej i spel känslan och just därför vill folk att det skall vara exakt samma. Jag föredrar Source där du inte kan döda någon genom en 2 meter tjock betong vägg med en Glock men det är ju jag det. Dock så är ju CS 2 enligt rykten på väg från Valve så vi kan ju alltid hoppas.

Modern Warfare 2 är alldeles för toklätt för att kunna stjäla spelare från CS. 2 månader efter release har jag helt glömt av att spelet existerar och har återgått till CSS och BFBC2 betan innan den stängdes ner. MW2 känns väldigt lätt och något som kanske kan vara kul på lan men det tar ju ungefär en timme att bli bra på och sedan så har man inte så mycket mer motivering att spela det förutom att låsa upp ett vapen med 2% mer skada. Överdrivet kul är det ju inte heller. Då drar man hellre igång CoD4 eller Cod2.

Medlem

Sluta luras, trodde Valve hade tagit sig i kragen och var på väg att ge oss CS 2.

Skrivet av oscarstegland:
Skrivet av Håkan:

Ser riktigt jävla B ut.. Och den enda bilden som faktiskt verkar lite vettig, är den som inte är en skärmdump utan CGI.
Spelet skriker verkligen HL2-motorn, inte ens CS:S känns sådär fult.

Sen är Counter-Strike-nötterna några svåra att imponerar. Jag menar, CS 1.6 är verkligen OLD. Jag skiter fullständigt om man kan sikta på pixlen perfekt. Kollar man på Quake1 och Quake 3, så gick alla över till 3an. Men när det gäller CS, så är det endast normala som gått över till CS:S och coola gänget håller sig kvar på 1.6.
Så fast att det är Gooseman o allt, så tror jag inte spelet kommer bli värst populärt. Annars skulle jag tyckt att CoD:MW1-2 skulle tagit en stor kaka utav CS-spelarna, men icke det heller.

CS:S använder ju HL2 motorn vilket även Tactical Intervention använder sig av.

CS nötterna är ganska svåra att imponera på. De missar som finns i CS har i stället för att bli fixade blivit en integrerad grej i spel känslan och just därför vill folk att det skall vara exakt samma. Jag föredrar Source där du inte kan döda någon genom en 2 meter tjock betong vägg med en Glock men det är ju jag det. Dock så är ju CS 2 enligt rykten på väg från Valve så vi kan ju alltid hoppas.

Modern Warfare 2 är alldeles för toklätt för att kunna stjäla spelare från CS. 2 månader efter release har jag helt glömt av att spelet existerar och har återgått till CSS och BFBC2 betan innan den stängdes ner. MW2 känns väldigt lätt och något som kanske kan vara kul på lan men det tar ju ungefär en timme att bli bra på och sedan så har man inte så mycket mer motivering att spela det förutom att låsa upp ett vapen med 2% mer skada. Överdrivet kul är det ju inte heller. Då drar man hellre igång CoD4 eller Cod2.

Var har du läst dessa rykten?

Medlem

Usch å fy, Ser B ut värre, Kantigt och jävligt.
Flopp

Medlem

Det hintades i en intervju någon gång mellan att portal och L4D släpptes att de jobbade på ett nytt CS. Sedan har jag läst det några gånger de senaste 2-3 åren. Återstår att se om de är sanna eller inte.

Medlem
Medlem

Gillar inte namnet, låter illa på något vis:(

Medlem

Så länge de kan göra ett balanserat multiplayer (vilka utvecklare verkar ha stora problem med?) så lockar det alltid. Och hoppas för en gångs skull att de skonar oss från achievemts, exp-points, osv.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Vore ballt om dom gjorde det lite mer taktiskt, typ Swatigt/Rainbow Sixigt.. men med snabbare rundor och allt vad han ville ha så känns det inte helt troligt :/

Ska det gå undan kör jag nog hellre Q3/Ut2k4

Inaktiv

http://vlog.17173.com/v/7/0/54/NTQwNTc1

där kan ni kolla på en video.

eller sök efter spelet på youtube.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Ser riktigt jävla B ut.. Och den enda bilden som faktiskt verkar lite vettig, är den som inte är en skärmdump utan CGI.
Spelet skriker verkligen HL2-motorn, inte ens CS:S känns sådär fult.

Så ett spel som är baserat på Source-motorn ser ut att vara baserat på Source-motorn men de är inte riktigt lika snyggt som ett spel baserat på Source-motorn...
Dagens ungdom borde akta sig för knarket.

Sedan så kan man ju fråga sig varför CS inte blev till de här skärmdumparna han visar. Jo pga 1.0 så var det påtryckningar av både kodarna och fansen på att de gillade det som var i princip "halvvägs" och han lämnade då teamet.

Jag tror verkligen inte att detta på något vis kan ersätta CS 1.6 och de som hasplar ut sig med CS:S som exempel är ju lite borta och cyklar.

CS:S är varken uppföljare eller remake. Det är en spinoff, inget annat. Därför stannar jag kvar som någon uttrycker det "coola grabbarna" tills de kommer något som öppnar ögonen. CS Promod var/är intressant projekt men de har ju inte heller riktigt koll på vad massan vill ha.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Har inte spelat cs på flera år men det där såg skamligt ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Tråkigt och gammal koncept.

Medlem

tur att csp kommer snart "counter strike promod" så man får source grafiken med 1.6 spel känsla och gameplay !

Medlem

Det var ett jävla gnäll på grafiken

Tänker vänta med en dom tills jag har provat det.

Medlem

Måste påpeka att spelet inte använder Source utan GoldSource som gamla Half-Life använder.

Medlem

Har större förhoppningar på Cs promod än det här.

Medlem

Ni klagar på det grafiska i detta spelet, men spelar fortfarande 1.6?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Haha! Den handen känner jag igen!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

123
Skriv svar