Färska dumpar på nästa Counter-Strike

Medlem

Ah, CS släpps till iPhone?

Medlem

Japp ser B ut! Pixligt och jävligt.. CS:S ser mycket bättre ut.. CS kommer aldrig kunna konkurera mot Battlefield och Call of duty.. säkert skön känsla kanske.. men inget man längar efter.. längar gör man på BF BC2!

Inaktiv
Skrivet av Boomer:

Ni klagar på det grafiska i detta spelet, men spelar fortfarande 1.6?

Dagens sanning, detta sätter tonen per automatik för en forumtråd relaterat till en nyhet som handlar om Counter-Strike, tillbaks till fragbite med er.


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Inaktiv

det ända som kan ersätta CS är uppföljare till CS inte någon annan tolkning

Medlem
Skrivet av Håkan:

Sen är Counter-Strike-nötterna några svåra att imponerar. Jag menar, CS 1.6 är verkligen OLD. Jag skiter fullständigt om man kan sikta på pixlen perfekt. Kollar man på Quake1 och Quake 3, så gick alla över till 3an. Men när det gäller CS, så är det endast normala som gått över till CS:S och coola gänget håller sig kvar på 1.6.
Så fast att det är Gooseman o allt, så tror jag inte spelet kommer bli värst populärt. Annars skulle jag tyckt att CoD:MW1-2 skulle tagit en stor kaka utav CS-spelarna, men icke det heller.

Det är ju enbart den nya, grafikkåta, generationen som går över till CS:S.

Sen så har jag ingen koll på Q1/2 vs Q3 men CS 1.6 är avsevärt mycket bättre än CS:S.

Medlem

Varför göra ett nytt CS med Source-motorn? Varför inte vänta tills Valve uppdaterar sig lite.

Medlem
Skrivet av c0rp:

Kul. Men hade varit roligare med SWAT5 istället.

Fyfan vad sant. Swat4 var grymt i MP, synd bara att knappt nån lirade

Medlem
Skrivet av zyr0k:

Fnissade lite när jag såg texten bredvid dörren på den sista bilden.
Nåja, bara att vänta och se vad det blir till!

my spraypaint is cheap FTW


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem
Skrivet av Whip:

Det är ju enbart den nya, grafikkåta, generationen som går över till CS:S.

a.k.a. Vi som ville uppgradera oss några år i utvecklingen, slippa in-engine-haxx och inte längre ville skjuta på folk som hade lådor som huvuden.

Medlem

Tiden har sprungit ifrån det här spelet...

Finns ju ett otal free2play spel nu som har liknande gameplay. "Alliance of Valiant Arms" och "Parabellum" bara för att nämna ett par.

Det är ju spel som i grunden är CS fast men bra mycket snabbare rundor.

Inaktiv
Skrivet av Orre:

http://vlog.17173.com/v/7/0/54/NTQwNTc1

där kan ni kolla på en video.

asså seri det ser ju ut som Combat Arms -.-
så sämst.

Medlem
Skrivet av kabex:
Skrivet av Whip:

Det är ju enbart den nya, grafikkåta, generationen som går över till CS:S.

a.k.a. Vi som ville uppgradera oss några år i utvecklingen, slippa in-engine-haxx och inte längre ville skjuta på folk som hade lådor som huvuden.

A.k.a. ni som egentligen inte ville spela Counter-Strike.

Medlem
Skrivet av Whip:
Skrivet av kabex:
Skrivet av Whip:

Det är ju enbart den nya, grafikkåta, generationen som går över till CS:S.

a.k.a. Vi som ville uppgradera oss några år i utvecklingen, slippa in-engine-haxx och inte längre ville skjuta på folk som hade lådor som huvuden.

A.k.a. ni som egentligen inte ville spela Counter-Strike.

1.6 har ju skamligt mkt hax och knep för den ovane, cs source är mkt mer polerat och "trovärdigt".

Medlem

När dessa screenshots lämnades ut så hade han ändå kunnat ändra upplösningen till tex 1680x1050 + max aa så skulle det se betydligt bättre ut.

Dom här dumparna ser croppade ut + låg upplösning + ingen aa. Fail :/

Kanske gfx settings ligger på medium eller något liknande också?


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

Men är det inte nån bråte som bara ska släppas för Koreanska marknaden då?

Händerna håller exakt samma låga standard som 1.6 iaff =S XD

EDIT:nähäpp...

Tactical Intervention is already licensed in North America and Europe and currently looking for publishing partners in countries including Korea, Japan, China and in Southeast Asia.

Tactical Intervention is expected to launch a beta service in the first half of 2010.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Inaktiv

Hahaha alla klagar på grafiken när dom endå sitter och lirar Counter-Strike 1.6 OMG!

Blir nog ett klart köp! Jag hoppas även att dom tar med Tactical Shield i detta spel.

Medlem

hrm.. banorna ser lite tråkiga ut :/ Hoppas de fixar till det innan släpp.

Medlem

lol cs, välkommen till 10 år sen

Inaktiv
Skrivet av oscarstegland:

Jag föredrar Source där du inte kan döda någon genom en 2 meter tjock betong vägg med en Glock men det är ju jag det.

Jaha och sen när kan man skjuta igenom väggar med glock i 1.6?

Inaktiv

1.6 må vara gammalt men känslan är oslagbar. Grafiken gör som sagt inget spel. De som säger att source är mer verklighetstroget är ju bakom flötet, sen när kan man springa och skjuta rakt? Inget Counter-Strike spel är verklighetstroget, Spelet blir inte det för att det ligger skräp på banorna.

Medlem

janne svensson?


signatur

where are you going to stand the buss wit the high benzin+

Medlem

Fan vad fullt det ser ut

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Whip:
Skrivet av kabex:
Skrivet av Whip:

Det är ju enbart den nya, grafikkåta, generationen som går över till CS:S.

a.k.a. Vi som ville uppgradera oss några år i utvecklingen, slippa in-engine-haxx och inte längre ville skjuta på folk som hade lådor som huvuden.

A.k.a. ni som egentligen inte ville spela Counter-Strike.

1.6 har ju skamligt mkt hax och knep för den ovane, cs source är mkt mer polerat och "trovärdigt".

Att hoppet mellan en bra och en dålig spelare är långt betyder inte att spelet är dåligt. Det är ju snarare positivt.

Förövrigt vet jag inte vilka hax du menar. Att rekylen är på ett visst sätt? Att man kan panga genom väggar lite här å var? Snälla berätta.

Medlem

Inte direkt nytt och intressant.

Medlem

Tragiskt
Spel som borde självdött för flera år sen återskapas och kallas nytt
vad kan vara nytt i ett spel som är gjort till en grupp som är helt inrutade i samma spel om om igen.
Man borde kunnat komma på nått bättre istället för att mjölka ut från de som de redan vet kommer köpa det "de som tror det kommer att vara nytt"
jag säger då det TRAGISKT...


signatur

//Obs mina åsikter
Vengeance

Medlem

att folk inte tröttnar på cs...samma sak varje gång man spelar pcw, cheat anklagande, massa elakheter:) tråkig comunity...och spelet har ju tamef'n en sak som stör mg extremt på såkallat hs skiten när man skjuter i huvudet men dör inte pga hitboxen...fixa så kanske ja


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv

Hujaligen... Så länge de_dust eller liknande inte finns med i detta så är det redan hundra gånger bättre än CS.

Medlem

DeKvittar: Dagens ungdom? Du var ju knappt född när CS kom.
Sen känns detta TI fulare än va CS:S gör, men jag ska inte säga för mycket, då både som sagt använder samma motor och att den enda banan man spelar i Counter-Strike är en öken-bana.

Dock tror jag som sagt att just 1.6 kommer vara en svår fluga att få bort, hur man än försöker få dom att ändra sin vy, så sitter dom där o "pro-gejmar". I andra spel, så följer userbasen med spelutvecklingen, medans CS-folket försöker få tiden att stanna.

Medlem

Det tragiska här är som vanligt att fragzone inte vet hur de skall namnge sina nyheter... detta är ju ingen uppföljare till Counter-Strike...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Owe
Medlem

Fyfaan vilken kass grafik!
Har dom gjort det på HL1 motorn?

123
Skriv svar