Medlem
Problem!

Hej!

Jag tänkte att ni kunde hjälpa mig med mitt lilla problem för att det är så att när jag startar Mozilla Firefox så står det någonting om att det går inte installera någonting (som jag inte vet vad det är) p g a chrome registreringen och det kommer upp typ 4 gånger innan firefox kommer upp.

Snälla hjälp!

Tack på förhand/
MilleX


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Jag tror du har svaret där, Chrome blandar sig på något sätt och stör Firefox, vilket är ganska märkligt. Jag har Firefox, I.E, Chrome, Opera och Safari på min dator utan några problem...

Medlem

Konstigt jag har avinstallerat chrome men den fortsätter att komma och jag har haft så poch fixat det men nu har jag glömt bort det helt :/


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem
Skrivet av depthless:

Jag tror du har svaret där, Chrome blandar sig på något sätt och stör Firefox, vilket är ganska märkligt. Jag har Firefox, I.E, Chrome, Opera och Safari på min dator utan några problem...

Haha, vad ska du med alla dom till?


signatur

I've been everywhere on Earth, even at the end of Excel

Medlem

Chrome är den sämsta webbläsaren ever. Så enormt seg...


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

Skrivet av Vozk:

Chrome är den sämsta webbläsaren ever. Så enormt seg...

Varje ny flik är en också en ny process. Ifall man har en seg dator, så ska man inte använda Chrome. Personligen så nästan älskar jag Chrome.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem
Skrivet av master_chrille:
Skrivet av Vozk:

Chrome är den sämsta webbläsaren ever. Så enormt seg...

Varje ny flik är en också en ny process. Ifall man har en seg dator, så ska man inte använda Chrome. Personligen så nästan älskar jag Chrome.

Chrome har enormt sega laddnings tider, alltså vill säga, att det tar enormt lång tid att komma in på vissa hemsidor. Och jag har varken långsamt internet, seg cpu eller lite minne och ändå drabbas jag av det.


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

1
Skriv svar