Dragon Age expanderar i mars

Medlem
Dragon Age expanderar i mars

trevligt

Medlem

hoohaaaa

En kista i party camp för de som inte vill använda addonen skulle vara kul också. Hur kan de glömma något så vitalt :evil:

Medlem

Ojojoj, det här kan bli en mysig expansion!


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Nice, de jobbar hårt på Bioware, hoppas inte kvalitén börjar lida bara.

Medlem

Låter lysande iaf.

Ett område jag dock hellre skulle vilja se utvecklat på djupet är Orlais, och jag hade hoppats att nästa "kampanj" skulle utspela sig där. De hintar så mycket om Orlais i huvudspelet liksom, så man blir intresserad.

Medlem
Medlem

Najs! Så snabbt också dessutom. Undrar hur många speltimmar det blir? Skönt att man kan importera karaktärsdata från första spelet också. De första rustningarna är ju så ruskigt fula

Medlem
Skrivet av Erenthal:

Låter lysande iaf.

Ett område jag dock hellre skulle vilja se utvecklat på djupet är Orlais, och jag hade hoppats att nästa "kampanj" skulle utspela sig där. De hintar så mycket om Orlais i huvudspelet liksom, så man blir intresserad.

Hade varit kul, men jag hade föredragit Antiva framför Orlais. Mysigare med spansk brytning än fransk :3

Medlem

Det var ju pga PS3 vertionen tar längre tid hade de sagt , men nu verkar det som att de väntar

Inaktiv

fan va schysst tänker lätt skaffa d här.


signatur

ToMZoN

Medlem

Woho längtar!!

Medlem

Kanon!


signatur

Dragon Age 2000-talets spel!

Medlem

Trevligt, Bioware är verkligen "on fire" just nu. Det har de iofs alltid varit i mina ögon. Hoppas priset på DLC motsvarar spellängden.

Medlem
Skrivet av elongation:

Trevligt, Bioware är verkligen "on fire" just nu. Det har de iofs alltid varit i mina ögon. Hoppas priset på DLC motsvarar spellängden.

$39.99 är ju expansionspris, så 15-20 timmar är väl rimligt för ett rollspel, och också vad det ryktas om.

Medlem

JAA!

Jag var SÅ orolig att det bara skulle bli miniexpansioner i DLC-format.

SÅ glad att det kommer en ÄKTA expansion.

Medlem

Hmm, darkspawn igen. Just den delen av storyn som de flesta inte tyckte var så orginell. Jag slår vad om att det är någon ond trollkarl eller något som lyckats kontrollera dem den här gången.

Medlem

Jag hoppas verkligen att expansionen inte kommer att kosta 39€ i europa, det vore sjukt mycket för en expansion som inte är så överdrivet lång.

Medlem

Självklarare köp för min del finns inte just nu.

Medlem

Vad är skillnaden på en expansion och DLC i dethär fallet?

Medlem
Skrivet av Sevenix:

Vad är skillnaden på en expansion och DLC i dethär fallet?

DLC är väl lite mer mini-expansion, inget som ändrar storyn i sig.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Varför inte?, känns dumt imo att göra en expansion när de bara kan releasea det som stort DLC istället.

Medlem
Skrivet av Sevenix:

Varför inte?, känns dumt imo att göra en expansion när de bara kan releasea det som stort DLC istället.

Finns det egentligen någon skillnad nuförtiden mellan DLC och expansion? Det är en föråldrad distinktion, med dagens bandbredd och lagrningsmöjligheter.

Awakenings lär ju släppas online för nedladdning (kanske till och med bara för nedladdning?) så det enda som är ovanligt är storlek och pris.

Medlem

signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv
Medlem

"Awakening utspelar sig i ett nytt område, Amaranthine, och din roll blir att som en Grey Warden-kommendant försöka utröna hur de såkallade darkspawns kunde överleva slakten av ärkedemonen"

Tack för den spoilern! -_-

Kanske borde du skriva spoilervarning innan du skriver en nyhet om storyn i ett spel.

Iofs får jag skylla mig själv lite när jag läser en nyhet om en expansion till ett spel som jag inte har klarat ut än.

Medlem

Skönt med en riktig expansion. I ärlighetens namn ser jag inte direkt att Bioware någonsin gjort bra DLC. Allt till DA hittills har varit skräp som tagit <20 minuter att klara och gett i princip ingenting bra, och inte heller varit speciellt intressant.. Ska väl var Shale som är en trevlig karaktär då. Mass Effect hade ju även det riktigt dålig DLC.

Expansioner kan de ju dock, så det ska bli kul att se om det verkligen blir värt det rätt höga priset.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

"Awakening utspelar sig i ett nytt område, Amaranthine, och din roll blir att som en Grey Warden-kommendant försöka utröna hur de såkallade darkspawns kunde överleva slakten av ärkedemonen"

Tack för den spoilern! -_-

Kanske borde du skriva spoilervarning innan du skriver en nyhet om storyn i ett spel.

Iofs får jag skylla mig själv lite när jag läser en nyhet om en expansion till ett spel som jag inte har klarat ut än.

En fråga bara; kändes det som att Dragon Age: Origins skulle bli Game Over med att ärkedemonen överlevde...? Hela spelet går ju ut på att döda den. Just den delen är väl ganska förutsägbar. Dessutom hintar de KONSTANT i spelet att darkspawns aldrig försvinner efter en blight är nedslagen, bara att de drar sig tillbaka.
Tycker ditt påpekande är utan värde i det här fallet.

Inaktiv

Hurra, det kanske finns en övremakt ändå.

12
Skriv svar