EA behåller trätigern

Medlem
EA behåller trätigern

Vore ju oerhört korkat om EA släppt Tiger Woods, i såna fall skulle ju Activision direkt plockat upp licensen.

Medlem

Om man är golfintresserad så tror jag nog att man ger blanka fan i att Tiger Woods sätter fler än 18 hål per tävling. Klart som fan att folk kommer köpa nästa Tiger Woods-lir och det efter det. Trams att folk lyssnar så mycket på "media".


signatur

+Werewolf-Legion+

Redaktör

Jag tycker Peter Moore uttrycker det ganska bra, att EA är intresserade av sportpersonen Tiger Woods och inget annat. Visserligen kan han väl inte gärna säga så mycket annat, men det låter rätt skönt tycker jag.


signatur

Nästa spel borde heta "Tiger Got Wood Tour"

Medlem
Skrivet av Moparperformance:

Nästa spel borde heta "Tiger Got Wood Tour"

Blir nog fler än 18 hål där.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Haha att folk inte kan låta stackaren vara, han får väl göra precis hur man vill med sitt liv, pengar har iaf. Glad för hans skull. Bara att göka på


signatur

AYY LMAO

Medlem

tsk, tsk:( orka bry sig om han vänstrade lite. Det är ju företagens förlust, eftersom detta kommer vara glömt om några dagar.


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Herregud har inte Tiger rätt att ta vem han vill?? Tiger är bäst

Medlem

Att han är bra på sin sport raderar ju inte ut det faktum att det kan vara riskfullt att ha en skandalomsusad stjärna som "affischnamn".
" 'Vi beräknar att aktieägarna hos Tiger Woods sponsorer har förlorat mellan 5 och 12 miljarder dollar, jämfört med aktievärdet hos liknande bolag som Woods inte har kontrakt med' skrev ekonomerna Christopher Knittel och Victor Stango från universitetet UCLA. "
http://www.dn.se/ekonomi/woods-affarer-dyra-for-aktieagare-1....


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Skrivet av Ninotramp:

Herregud har inte Tiger rätt att ta vem han vill?? Tiger är bäst

Så om man blir riktigt bra/känd på nåt så kan man börja svika personer och löften utan att det ska göra något?

Medlem

Han får ha sex med får om han vill. Huvudsaken är att han är grym på golf.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

1
Skriv svar