Ännu ett MSN problem :D

Medlem
Ännu ett MSN problem :D

Tja, Jag har ännu ett litet problem med MSN, Efter jag LAN:a för ett tag sedan installerade jag drivrutinerna till nätverks kortet Hade innan kört med trådlöst så det hade inte behövts (vet inte om det var exakt netverkskortet med anyway)

Då när jag loggade inte på msn så blir jag liksom utloggad utan något varnings medelande etc. Vet inte om det har ngt med det ovanstående att göra men..

Då tänkter ni väl att jag bara ska ominstallera ? Men det GÅR INTE :S Jag avinstallerar via lägg till/ta bort program men den vill inte avinstallera När jag ska försöka installera över msn med deras "program vara" så vill den inte installera det där igen.

Någon som vet hur man tar bort program på ngt annat sätt eller vet problemet ?

I så fall Faen va gött

Orkar inte längre sitta på gamla msn man fick med i XP:en...


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

Avinstallera först och om det lämnar kvar filer i programmappen - ta bort dem. Installera därefter på nytt. Kanske...


signatur

I've been everywhere on Earth, even at the end of Excel

Medlem

Så kunde det vara men, har nu raderat hela windows live mapen och dess komponenter från datorn, har tagit bort det som har med msn att göra i lägg till/ta bort program, men när jag ska installera igen står det att det fortfarande är installerat.


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

Antagligen en register-nyckel som sitter kvar som säger att det är installerat, kan nog hittas enkelt via en google-sökning och lite småpetande i regedit därefter.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

1
Skriv svar