Bioshock 2 läcker

Robot
Medlem
Bioshock 2 läcker

Jag trodde nyheten syftade på att en betaversion eller liknande hade läckt ut på nätet. Besviken blev man.

Medlem

Meh. Där fick ni mig.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

"Rapture har svårt att hålla titt i den senaste filmen."


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

va ju ingen speciellt kul film alls

Inaktiv

Liknar lite Halo?

Medlem

Nu blev jag lite besviken, inga HUD-effekter när man knatar genom vatten och ånga som stänker över pov:en.

:\

Medlem

Konstig film att visa, väldigt kort och inte vidare intressant, förutom vatteneffekter men det fattar vi.

Medlem
Skrivet av Pirazy:

Nu blev jag lite besviken, inga HUD-effekter när man knatar genom vatten och ånga som stänker över pov:en.

:\

... förutom att det faktist fanns HUD-effekter med vatten i filmklippet.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Liknar lite Halo?

Då borde du spela bioshock innan du skriver.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ser nästan sämre ut än ettan.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

är det bara jag som inte tyckte första spelet var bra alls? och det här ser tråkigt ut, precis som första spelet ju? fast man spelar som en annan gubbe.

Medlem

10 år efter det första spelet? Jag trodde det skulle utspela sig före det första spelet. Som jag fattade det så skulle man spela som den första Big Daddyn då han har specialegenskaper vilket de andra inte har?


signatur

Live like a windrammer as you fuck!

Medlem

Är det bara jag som får Titanic-vibbar? Ser sjukt bra ut, det här kommer nog inte att göra någon besviken.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av best_jeppe:

10 år efter det första spelet? Jag trodde det skulle utspela sig före det första spelet. Som jag fattade det så skulle man spela som den första Big Daddyn då han har specialegenskaper vilket de andra inte har?

Man blir väckt (aktiverad om man så vill) 10 år efter att BioShock utspelades.
Singelplayerdelen är 10 år efter.
Multiplayern utspelas strax innan BioShock, alltså innan Raptures förfall.

För info: http://en.wikipedia.org/wiki/BioShock_2


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Liknar lite Halo?

Är du komplett galen?


signatur
Medlem
Skrivet av showerguy:

Liknar lite Halo?

Haha, vaa?
På vilket sätt, tänkte du?

Medlem

Tvåan lär knappast vara lika bra som ettna, innovationsmomentet är ju redan förbi då det är en uppföljare med samma koncept. Dock älskar jag atmosfären så det är såklart förbokat sedan länge!

Medlem

förstod att det var nåt sånt

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Pirazy:

Nu blev jag lite besviken, inga HUD-effekter när man knatar genom vatten och ånga som stänker över pov:en.

:\

... förutom att det faktist fanns HUD-effekter med vatten i filmklippet.

en gång på 0:08 ja, annars passerade han genom vatten och ånga flera gånger utan att nåt hände..

Inaktiv
Skrivet av Mykee:
Skrivet av showerguy:

Liknar lite Halo?

Haha, vaa?
På vilket sätt, tänkte du?

http://www.youtube.com/watch?v=h3e_7HSvTxo&feature=related

Medlem

Är det bara jag eller ser vattnet inte like bra ut som det gjorde på 1an?

Medlem
Skrivet av Oneone:

är det bara jag som inte tyckte första spelet var bra alls? och det här ser tråkigt ut, precis som första spelet ju? fast man spelar som en annan gubbe.

Jag håller med, gillade inte alls ettan.
För en gångs skull måste jag säga att inte ens stämning och story hjälper ett urbota tråkigt skjuta spel.. brukar vara att man säger tvärtom men jag tröttnade att springa runt och skjuta samma folk hela tiden efter bara några timmar..


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

1
Skriv svar