Vill du ha Xbox Live i mobilen?

Robot
Medlem
Vill du ha Xbox Live i mobilen?

Nästa steg: Xbox Live i din hjärna?

Medlem
Medlem

Snart kan man göra allt på mobilen utan att ringa.......

Medlem
Skrivet av AndyZedd:

Snart kan man göra allt på mobilen utan att ringa.......

Du säger det som att det är något dåligt?

Inaktiv

Bara roligt med utveckling.

Medlem
Skrivet av Strumpa:
Skrivet av AndyZedd:

Snart kan man göra allt på mobilen utan att ringa.......

Du säger det som att det är något dåligt?

Jepp det anser jag.
Men,,du måste väl ändå förstå ironin i det hela???

Inaktiv

Jag tycker de borde satsa på att bygga ut det mer. T.ex så man kan ladda upp screenshots och små videoklipp från xboxen till en sajt som är kopplat till profilen mm...


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

men ge mig en microsoft telefon

Medlem

Bra med ny teknik


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Natrium:

men ge mig en microsoft telefon

Vad menar du? Finns ju massa som kör windows mobile.

Medlem

microsoft i mobilen. nej tack

anledning varför man ska ha så lite med microsofts produkter som möjligt:

blue screen, programvaran har gjort en förbjuden åtgärd,mjukvaran är inte kompitabel, var god starta om mobilen för att inställningarna ska börja gälla, du måste koppla upp dig för att få din mjukvara validiserad mm och sen ska man betala för live utöver detta


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Flakmonkey

Det är ju knappast Xbox Live som Windows Mobile-mobiler behöver...

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Det är ju knappast Xbox Live som Windows Mobile-mobiler behöver...

jo precis, win mobile är ett sjunkande skepp, hail Android och OSX

Inaktiv

förbättra live som finns ist :/


signatur

[/5] "powernap over"

Inaktiv
Skrivet av dandaman:

förbättra live som finns ist :/

Instämmer.
PC versionen av Live (Games for Windows Live) är bedrövlig. Tycker de ska fixa till de än att expandera de.

Kostnad i månaden föresten?

Medlem
Skrivet av bondmaster:

microsoft i mobilen. nej tack

anledning varför man ska ha så lite med microsofts produkter som möjligt:

blue screen, programvaran har gjort en förbjuden åtgärd,mjukvaran är inte kompitabel, var god starta om mobilen för att inställningarna ska börja gälla, du måste koppla upp dig för att få din mjukvara validiserad mm och sen ska man betala för live utöver detta

Äre bara jag som inte får sånna här fel? kör windows 7 atm, sedan beta , kört me fan vista tillåmed och haft knappt 99% några problem förutom kanske att vista tog lite mer onödig kraft än behövas, men å andra sidan kanske det är så för jag håller stenhårt på hur " städad" och top trim min dator är.

Inaktiv

Windows mobile jovisst. Det har ju gått cp bra för sony ericssons smartphones jämfört med iphone os och android.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Nej tack .. inte i mobilen heller...
Windows mobile btw.. jisses vilket crap..


signatur

CM Cosmos II MB: ASUS Rampage IV LGA 2011# i7 3930K Corsair 32GB DDR3 1600 GPU 2 x ASUS GTX690 # Aguero 5 Pro # PSU-CM 1300W# 3 x 256 Gb OCZ V 4

Medlem

Man kan inte anklaga MS för att inte utveckla onlinetjänsten iaf.

Medlem

Fast Wimo 7 ser betydligt mer intressant ut än de tidigare versionerna iaf. Har ni inte haft en Windows Mobile-telefon själva så har ni inte direkt någon anledning att klaga. Har 6.1 i min Touch HD och det fungerar utmärkt.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv
Inaktiv
Skrivet av Natrium:
Skrivet av bondmaster:

microsoft i mobilen. nej tack

anledning varför man ska ha så lite med microsofts produkter som möjligt:

blue screen, programvaran har gjort en förbjuden åtgärd,mjukvaran är inte kompitabel, var god starta om mobilen för att inställningarna ska börja gälla, du måste koppla upp dig för att få din mjukvara validiserad mm och sen ska man betala för live utöver detta

Äre bara jag som inte får sånna här fel? kör windows 7 atm, sedan beta , kört me fan vista tillåmed och haft knappt 99% några problem förutom kanske att vista tog lite mer onödig kraft än behövas, men å andra sidan kanske det är så för jag håller stenhårt på hur " städad" och top trim min dator är.

Windows är bloatad som fan och tar upp både onödig space och dödar hårdvaran.
Bluescreen har sällan något med användaren att göra...
Och funkar inte ett program efter en Windowsuppdatering så är det återigen inte användarens fel..
Du måste göra något mer rätt än att hålla din dator top trim !

Jag har ingen erfarenhet av Windows i mobiler men jag måste säga att Windows i PC har lyckats skrämma mig såpass att jag hellre väljer en konkurrent.

Medlem
Skrivet av Natrium:

men ge mig en microsoft telefon

Xbox mobil, låter en massa. Och så släpar du runt på en stor klump som är batteriet. (Nätverks delen till xboxen, hoho)

Flakmonkey
Skrivet av Dumlen:

Fast Wimo 7 ser betydligt mer intressant ut än de tidigare versionerna iaf. Har ni inte haft en Windows Mobile-telefon själva så har ni inte direkt någon anledning att klaga. Har 6.1 i min Touch HD och det fungerar utmärkt.

Klart att windowsmobiler fungerar.. jag måste ha en telefon som går att synca mot exchange för jobbet och då var windows mobile-mobiler länge de bästa (och enda?) alternativen till det så jag har testat en hel del windows mobile-mobiler. Det som jag dock främst har emot dem är att alla som jag testat har varit väldigt mycket långsammare än sina konkurrenter och när man nu kan synka mot exchange med symbian, android och iphone-telefoner så ser inte jag någon som helst anledningen att köra en windows mobile.

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Dumlen:

Fast Wimo 7 ser betydligt mer intressant ut än de tidigare versionerna iaf. Har ni inte haft en Windows Mobile-telefon själva så har ni inte direkt någon anledning att klaga. Har 6.1 i min Touch HD och det fungerar utmärkt.

Klart att windowsmobiler fungerar.. jag måste ha en telefon som går att synca mot exchange för jobbet och då var windows mobile-mobiler länge de bästa (och enda?) alternativen till det så jag har testat en hel del windows mobile-mobiler. Det som jag dock främst har emot dem är att alla som jag testat har varit väldigt mycket långsammare än sina konkurrenter och när man nu kan synka mot exchange med symbian, android och iphone-telefoner så ser inte jag någon som helst anledningen att köra en windows mobile.

Joo det är väl visserligen sant, sen finns det ju undantag nu iaf. Nya Htc Touch HD2 ser ut att vara jäkligt snabb iaf.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

naturlig utveckling - iphone har ju lyckats rejält på spelmarknaden.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem
Skrivet av DeKvittar:

naturlig utveckling - iphone har ju lyckats rejält på spelmarknaden.

plattformen IPHONE och Windows Mobile är inte produkter som konkurrerar. Anledning är att Windows Mobile är från grunden byggt att vara skalbar medans OSX mobile inte är det. Microsoft har ingen mobil spelplattform för att de stödjer flera upplösningsstandarder.

Medlem
Skrivet av pazu:
Skrivet av DeKvittar:

naturlig utveckling - iphone har ju lyckats rejält på spelmarknaden.

plattformen IPHONE och Windows Mobile är inte produkter som konkurrerar. Anledning är att Windows Mobile är från grunden byggt att vara skalbar medans OSX mobile inte är det. Microsoft har ingen mobil spelplattform för att de stödjer flera upplösningsstandarder.

Du har helt rätt, men det har även DeKvittar, som jag ser det pratar ni om olika saker.

Medlem

verkar rätt kasst

12
Skriv svar