Mozilla Firefox och Google Chrome problem

Medlem
Mozilla Firefox och Google Chrome problem

För 2 dagar sen började Firefox krångla. Internetanslutningen slutade fungera i Firefox efter 30 min - 1h. Men internetanslutningen var kvar i spel, andra webbläsare etc. När man "starta om" firefox fick jag ett medelande:

"Firefox körs redan, men svarar inte. För att kunna öppna ett nytt fönster måste du först avsluta den existerande Firefox-processen, eller starta om systemet."

Så jag starta om system men det tog över 30 min!

Jag bytade webbläsare till Google Chrome fick samma problem så använder nu Safari och har inte haft problem än.

Någon som har en lösning?


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

Medlem

bump


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

Medlem

AHA!, det där kan jag hjälpa till med.

Är det så att du har ZoneAlarm firewall? isåfall avinstallera det och kör med windows brandväggen istället.

Jag hade exakt samma problem.

Medlem

Spot on!

Har ZoneAlarm, ska testa det dirket


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

Medlem

JAA Det funka!


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

Medlem

yay.

Då har man hjälpt någon

Medlem

Låter väldigt likt mitt problem. Men jag har Pandabrandväggen :/


signatur

Rawr

Inaktiv

Har inget med Zonealarm att göra eftersom jag har samma problem men jag andvänder mig av XP brandväggen.

1
Skriv svar