Klä din 360-avatar i Dead Space-utstyrslar

Robot
Klä din 360-avatar i Dead Space-utstyrslar
Medlem
Klä din 360-avatar i Dead Space-utstyrslar

Det känns rätt meningslöst att köpa kläder till sin avatar faktiskt. Då kan jag lika gärna elda upp pengarna istället

Medlem

Inte en krona går till virtuella kläder, no sir.

Medlem

Någon hatt tror jag att jag har inhandlat. Då man har haft poäng som ligger och skräpar.

* Måste få klargöra att det inte är något jag inhandlar poäng för att köpa. Så lättlurad är jag inte.

Medlem

sånt jäkla skräp är allt jag har o säga...

Medlem

Njaej, jag bryr mig lika lite om det som jag bryr mig om GAMERPOINTS och allt vad det heter. WTF alltså.

Inaktiv

hatten ser urdålig ut...
tror inte jag nånsin slösar 1 krona på virtuella klädrer


signatur

OG GANGSTA PARTY

Medlem
Skrivet av Geetcher:

Någon hatt tror jag att jag har inhandlat. Då man har haft poäng som ligger och skräpar.

om man nu inte är ekonomisk oberoende så tycker jag nog att det inte finns poäng som ligger och skräpar som är värd att köpa kläder eller nå annat skit till sin avatar på xb live.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:
Skrivet av Geetcher:

Någon hatt tror jag att jag har inhandlat. Då man har haft poäng som ligger och skräpar.

om man nu inte är ekonomisk oberoende så tycker jag nog att det inte finns poäng som ligger och skräpar som är värd att köpa kläder eller nå annat skit till sin avatar på xb live.

Excuse me.

Medlem

Geetcher, är du helt jävla dum i huvudet eller?
Über-utskällning för att ha handlat kläder till sin avatar.

Erkänner motvilligt att jag i en svag sekund "råkade" trycka på köp på en gitarr till min avatar bara för o testa när jag slö kollade runt för första gången...

aldrig igen


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

har köpt en heldel kläder till avataren.. det är rätt så skoj tillsammans med Guitar hero 5

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Erkänner motvilligt att jag i en svag sekund "råkade" trycka på köp på en gitarr till min avatar bara för o testa när jag slö kollade runt för första gången...

aldrig igen

Aktivera flameshield.

Medlem

Brukar köpa då man har bara runt 80 poäng som ligger och skräpar.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Kanske tar upp detta i fel tråd men vet någon om PS3 använder sig av poäng (som man kan tjäna istället för att sätta in pengar) precis som Xbox? Och isåfall, hur får man dem?


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Mr.Waterboy:

Kanske tar upp detta i fel tråd men vet någon om PS3 använder sig av poäng (som man kan tjäna istället för att sätta in pengar) precis som Xbox? Och isåfall, hur får man dem?

PSN använder inte poäng.
Bra mycket bättre att man se vad en grej kostar med en riktig summa än att det ska stå 800,1200 poäng.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

1
Skriv svar