Obsidian snackar Fallout

Robot
Inaktiv
Obsidian snackar Fallout

Får hoppas det blir bra, brukar gilla Obsidian spelen även om dom har en tendens att vara lite buggiga...

Medlem
Skrivet av robineng:

Får hoppas det blir bra, brukar gilla Obsidian spelen även om dom har en tendens att vara lite buggiga...

Håller med.

Hoppas även att deras Alpha Protocol blir riktigt bra, det är det spelet jag ser fram emot att spela mest nu.

tfp
Medlem

Svaret på sista frågan visar verkligen hur man hanterar fans på ett bra sätt.

Andra saker att notera från artikeln:

Det framgår av intervjun att Avellone är klar med Alpha protocol och nu jobbar som senior designer på new vegas,

Jag gillar hur de refererar till Det nedlagda Van Buren (BIS egna nedlagda Fallout 3). som fallout 3. (båda jobbade på det).

Inaktiv

Chris Avellone är grym, har snackat med han förut (via mail) och frågat saker om både KotOR II och hans yrke. Det var kul

Han sa också att spelet var i goda händer och det är en ganska lång tid kvar tills release. Tror detta spel klarar sig fint från buggar.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Nej USCH! Håll Obsidian utanför Fallout, dom förstörde Neverwinter Nights 2 så fruktansvärt


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Nej USCH! Håll Obsidian utanför Fallout, dom förstörde Neverwinter Nights 2 så fruktansvärt

Om du med 'förstörde' menar: gjorde ett bättre spel, med mer intressant story och mer intressanta karaktärer än NWN1, så håller jag med.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

1
Skriv svar