Testa Wings of Prey

Medlem
Skrivet av CampKing:
Skrivet av Baxalasse:

Någon som vet vart dom siktar med detta spelet, realistiskt eller arkad? Kändes som någon sa väldigt arkadiskt om man körde med default inställningar.

Spelet är tydligen under konstant utveckling. Så det betyder väl att dom kommer att tweaka det under resans gång
Som det är nu så är det ett slags mellanting. Inte så konsolaktigt men inte heller hysteriskt realistiskt som iL-2 1946.

...och de har gjort ett rätt så bra jobb redan i mitt tycke.
Problemet är bara att jag är gammaldags: jag vill ha fysiskt exemplar av spelet!

Medlem

roligt med lite oldschool pang pang

Medlem

Nice å lagom svårt!

Medlem

@Touhatsu

En fysisk skiva verkar dröja. Man kan för tillfället bara köpa en nedladdningsbar version.


signatur

Jäh!

Medlem

Vill hellre ha en ny version av Crimson Skies.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Jag valde Saitek X-52 som joystick men det gick inge vidare, den löd inte alls. 360-kontrollen dög ju men synd att trackir inte funkade i 3e-persons vyn. 3/5

Medlem
Skrivet av mikey:

Jag valde Saitek X-52 som joystick men det gick inge vidare, den löd inte alls. 360-kontrollen dög ju men synd att trackir inte funkade i 3e-persons vyn. 3/5

Ställ in axlarna i devices och knapparna i key-mapper så kanske de funkar bättre?


signatur

Jäh!

Skrivet av Touhatsu:

Problemet är bara att jag är gammaldags: jag vill ha fysiskt exemplar av spelet!

Jag också och med en stor fet tryckt manual men det verkar ju inte hända så....Nu finns det på STEAM iaf!

http://store.steampowered.com/app/45300/


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

12
Skriv svar