Dragon Age: Awakening i mars?

Robot
Medlem
Dragon Age: Awakening i mars?

Sweet!


signatur

i7 930 | GTX460 SLI | Evga x58 Mini | Corsair Dominator 1600mz 6GB | SSD X25-M G2 80GB | WD 1TB x3 | Antec P180 Mini | NH-U12P || Asus UL30JT

Medlem
Medlem

Skulle defentivt vilja se det.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Jh
Medlem

Härligt


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Inaktiv
Medlem

Låter alldeles ypperligt! Dragon Age är otroligt välförtjänt av "Årets Spel", och löfte om upp till 15 timmar mer Dragon Age får mig att dreggla.

Medlem

SPOILER ALERT

Namnet för mig låter som något som har med Sacred Ashes att göra. Något i hållet mot profeten Andraste och att man ska väcka upp någon person/drake/ande i dem cirklarna (hoppas, gillade nämligen sacred ashes delen i spelet mest). Fast å andra sidan lär det ju vara något i hållet mot att man ska bygga upp Gray Wardens gruppen igen med tanke på att de flesta i området där spelet utspelar sig i dödades i och med slaget i Ostagar(?)

Medlem

Låter riktigt coolt! Hoppas ryktet är sant.

Medlem

Låter trevligt.

Medlem

Ruzi, du kanske borde varna för spoilers. Finns säkert dom som inte spelat DA ännu


signatur

Rädda träden, ät en bäver!

Medlem

Svårt att lite på något som först kommer fram genom en icke engelskspråkig publikation. Så snart känns lite... snart.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Hoppas man återser morrigan..

Inaktiv

Låter väldigt trevligt! Får hoppas det stämmer.

Medlem

Låter trevligt, även om spelet inte levde upp mina förväntningar.
Hade hoppats att dom skulle öppna upp världen lite mer.
Fortfarande samma osynligaväggarhärochdär syndrom.
Och hur svårt kan det vara att göra så att ett weapon/armor-stand skall kunna ge loot varje gång du ser ett..?

"Där hänger en rustning, men den kan jag ju inte ta, nä.." tar iaf bort mycket av trovärdigheten för mig.
Där gillar jag Bethesdas system bättre..

Men.. Det finns nog ändå ingen bättre kandidat till årets spel..

Medlem

Ganska sugen *drool*

Medlem
Skrivet av Mathias:

Ruzi, du kanske borde varna för spoilers. Finns säkert dom som inte spelat DA ännu

Sådär, redigerade inlägget Har man däremot inte spelat DA än är man ju efter

Medlem

15 timmar kallar inte jag för en stor expansion i rollspelssammanhang.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

15 timmar kallar inte jag för en stor expansion i rollspelssammanhang.

This.
Lata jävlar:(


signatur

Where are we runnin'?

19 mars!?! Perfekt till min födelsedag!!

Medlem

ORLAIS!?!?! ?:D:D:D:D:D

Medlem
Skrivet av Ruzi:
Skrivet av Mathias:

Ruzi, du kanske borde varna för spoilers. Finns säkert dom som inte spelat DA ännu

Sådär, redigerade inlägget Har man däremot inte spelat DA än är man ju efter

Jag är efter då, för jag har inte spelat igenom det, dock väntar jag på att det ska ramla ner i lådan. Får det förhoppningsvis till veckan.
Tycker det låter väldigt trevligt med en expansion för att återgå till nyheten. Har som sagt inte spelat DA än men har inga tvivel om att jag kommer älska det.

God fortsättning alla gamers!


signatur

The cake is a lie...

Medlem

Bara en dag innan födelsedagen!!!!


signatur

Game long and prosper

Medlem

15 timmar är ju lite under den vanliga speltiden i de flesta FPS:en så det är mycket valuta för pengarna (MW2 drar såklart ner medelvärdet... duh!)

Medlem

första expansionen av 30st säkert


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Lattjo översättning 700-800 euro.. Låter dyrt för en expansion

15 timmar låter kort men det beror väl på vad det kostar. Skulle 7-8 euro vara rätt så låter det snorbilligt.. Tror och hoppas på att det kommer MÅNGA fler expansioner som fortsätter efter spelet.

Medlem
Skrivet av najtrows:

ORLAIS!?!?! ?:D:D:D:D:D

Tveksamt att de ska ta med Orlais på en DLC men hoppas det också. Det talades mycket om landet i "väst" så det skulle inte överraska mig dock. Men(!) skulle vara mer troligare att de tar med det i 2:an om de kommer göra en vill säga. Tre till "länder" som kan tänkas komma med på DLC eller i en uppföljare kan ju vara Qunariens land, Antiva eller den andra dvärg staden. Den sist nämnda är mest troligast att komma med i DLC.

Dragon Age världen är dock riktigt stort så skulle vara mer troligare att Bioware bestämmer att göra en uppföljare som utspelar sig utanför Ferelden än att ta med det i en DLC. 8)

Här en länk över världen i Dragon Age:

http://images1.wikia.nocookie.net/dragonage/images/8/80/Theda...

1
Skriv svar