Läckert shoot 'em up till iPhone

Robot
Medlem
Läckert shoot 'em up till iPhone

Om ni skriver att de gör ett spel till iPhone så kan ni väl berätta ungefär när det släpps också? 2018? Det är inte ute nu iaf.

Medlem

Såg ganska kul ut för ett mobilspel

Medlem

Spårad musik

Medlem

Kul att ni börjat rapportera lite spel till iPhone, men kan ni även köra bevakning av Android-spel?
Känns lite mer relevant med tanke på hårdvarumöjligheterna som X10:an ger.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Jag hade önskat att man kunde filtrera bort iphone nyheter framöver och alltså inte ha den i "blandade". Kul för dom som är intresserade, inte lika kul för folk som inte bryr sig om den plattformen.

Medlem
Skrivet av Divion:

Jag hade önskat att man kunde filtrera bort iphone nyheter framöver och alltså inte ha den i "blandade". Kul för dom som är intresserade, inte lika kul för folk som inte bryr sig om den plattformen.

Såg du titeln på nyheten? Om du inte gillar nyheter om Iphone så skit i att gå i dem då?


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

jag vill inte se xbox nyheter , kan man inte kunna filtrera bort dom?

skulle säga att meteor blitz slår det här, samma typ av spel, fast man kör ett rymdskepp och blir attackerad av mer relevatna saker men fungera på liknande sätt, finns ingen bomb som man kan slänga ut på samma sett vilket är intressant, men jag tror inte det gulliga gränsnittet gör det mer intressant för mig.

Medlem

Vad är det för fel på japanerna egentligen, alltid ritade karaktärer med helt sfäriska enorma tuttar och så ska allt vara överdrivet sött och gulligt, som den där vidriga allsången.

Medlem
Skrivet av FL3JM:

Vad är det för fel på japanerna egentligen, alltid ritade karaktärer med helt sfäriska enorma tuttar och så ska allt vara överdrivet sött och gulligt, som den där vidriga allsången.

Akta dig, det där funkar åt båda hållen.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:
Skrivet av FL3JM:

Vad är det för fel på japanerna egentligen, alltid ritade karaktärer med helt sfäriska enorma tuttar och så ska allt vara överdrivet sött och gulligt, som den där vidriga allsången.

Akta dig, det där funkar åt båda hållen.

Förstår inte riktigt vad du menar

Medlem

orka japanska bögspel

Medlem

Inte mer japansk anime skit, avskyr skiten verkligen.


signatur

AYY LMAO

Medlem

Så gullig musik.

1
Skriv svar