Modern Warfare 2 gjorde inte hemläxan

Robot
Medlem
Modern Warfare 2 gjorde inte hemläxan

Ja han har väl rätt.. men orka bry sej? :S

Inaktiv

Är väl inte värre än att hela världen snackar engelska i många spel o filmer.

Too much Arabic and no Urdu makes Saad a Saad boy. F'låt

Medlem

inte mycket av ett nyhetsvärde i detta

Medlem

ofta stressade texturerare pallar bry sig, det är oftast bara o slänga in nåt.

Inaktiv

Detta spel försvann rätt ned i sophinken när jag spelade banan! hur kan utvecklarna vara så dumma?!

Medlem

Man måste ju vara bra jävla dum om man tror att dom pratar Arabiska i Pakistan.


signatur
Medlem

mjo men vem bryr sig förutom han. och om ingen hade sagt något hade vi nog aldrig sätt eller brytt oss om det endå. men ett kast spel är ett kasst spel XD

Medlem

Men herre gud!
Om man ska börja spekulera i sånt så kommer aldrig ett spel bli bra.
Detta är ju skitsnack, vem bryr sig!?

Medlem

Hade de gjort en karta i Sverige där allt är på Norska hade iaf jag
blivit jävligt förbannad!!!

Medlem

Visste inte ens att någon utav banorna utspelade sig i Pakistan. Så bra är varken spelet eller handlingen att man orkar sitta och kolla/lyssna på all skit som sägs och "scannas" fram i flashiga program för militären...

Däremot tycker jag det är sjukt klantigt från Infinity Ward sida att inte ha koll på sånt.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Men jisses vilken egal detalj att klaga på. Ska det bli nyhet så fort Hollywood gör en film med svensk karaktär i som låtsas prata svenska, men egentligen är det påhittat språk?

Nej verkligen inte.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Herregud, hur ofta blir t.ex inte svenskar ihopblandade med tyskar och norrmän i filmer?

Medlem

Trodde det skulle förklaras varför det inte blev några dedicated servers för det var FAIL.


signatur

-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.

Medlem

FUCKA YOU INFINITY ! AND FUCKA YOU WARD !

Medlem

som när folk pratar svenska I serier och filmer, är väl mer på senare dom börjar få det rätt, mest imponerande var det i alias, då reagerar jag bara på att han pratade konstigt.

att dom pratar arabiska där är väl mest för att dom gör det på flera ställen och då var det enkelt att låta dom fortsätta med det.

Medlem

Tyckte det var rätt kul i No One Lives Forever 2 när det stod att H.A.R.M. har en hemlig träningsbas i "Oslo, Sweden"

Medlem

Urdu

Arabiska

Skrivet av Kazutoyo:

Tyckte det var rätt kul i No One Lives Forever 2 när det stod att H.A.R.M. har en hemlig träningsbas i "Oslo, Sweden"

Eller kärringen från Evil Genius som höll till i Göteborg som vi alla vet ligger i Schweiz.

Medlem

Picking nits.

Medlem

Dålig research, IW!

Medlem

Själv så har jag mest stört mig på att några av järnvägsvagnarna på Derailed-banan är märkta med "Pörterhaüs Industries".
Jag antar att det skall se tyskt ut, men så stavar man inte på tyska...

Inaktiv

Awwwww, stackars liten...

Medlem

Aj jäklar, nu fattar jag varför jag alltid springer vilse på den banan. Vägskyltarna är på fel språk!

Medlem
Medlem

Detta bryr sig säkert hela väst världen om!!!


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem

är inte bättre att alla lär sig engelska och kör enbart på de så slipper vi sånt här ^^

Inaktiv

men herre gud märkte ni det inte för en nu haha åå nej

Medlem
Skrivet av Lerner:

FUCKA YOU INFINITY ! AND FUCKA YOU WARD !

xD

Medlem

Det är fullkomligt irrelevant vad missarna handlar om, de är lika klumpiga och patetiska allihop. Datorer som visar fläskiga 3D-simuleringar när de ska visa hur en hacker arbetar, fullkomligt påhittade begravningstal, engelsktalande utomjordingar osv. Eller som i Con Air, om någon minns "diabetikern" som dör om han inte får en spruta på två timmar. Han svettas floder och agerar som han vore skjuten eller åkt på en mycket akut infektion.

Alla dessa saker hade tagit ett relativt fåtal dollar i research-kostnader för att fixa till, vilket gör det så patetiskt.

För det mesta handlar det ju om amerikanska skapare, och de måste ju tyvärr skapa saker som passar sitt eget folks IQ-snitt.

123
Skriv svar