Star wars Empire at war online strul

Medlem
Star wars Empire at war online strul

Hej jag köpte nyligen star wars empire at war gold pack efter att ha varit utan det ett tag sen ja sålde min förra dator o en kasse me spel.

Problemet är att jag använde min nyare mail adress och då säger den att cd key already in use eller nåt och sen försökte ja me en gammal hotmail adress o sen sa den att spelet inte var ett original spel
wtf har ju köpt skiten i butik o allt...
pissigt att det inte ska gå o spela ens

Inaktiv

Eftersom du har köpt det i butik så är det bara att lämna tillbaka om du har kvittot kvar och att det är inom 30 dagar.


signatur

© Copyright by T@wo

nj
Medlem
Skrivet av T@wo:

Eftersom du har köpt det i butik så är det bara att lämna tillbaka om du har kvittot kvar och att det är inom 30 dagar.

Nej, det är helt och hållet till butiken om de vill ha öppet köp eller ej, inget som man enligt lag har rätt till.
Däremot så har man via distansköpslagen rätt till 14 dagars ångerrätt på beställda varor, men då får man bekosta frakten tillbaka till butiken själv.

Inaktiv
Skrivet av nj:
Skrivet av T@wo:

Eftersom du har köpt det i butik så är det bara att lämna tillbaka om du har kvittot kvar och att det är inom 30 dagar.

Nej, det är helt och hållet till butiken om de vill ha öppet köp eller ej, inget som man enligt lag har rätt till.
Däremot så har man via distansköpslagen rätt till 14 dagars ångerrätt på beställda varor, men då får man bekosta frakten tillbaka till butiken själv.

Ok där ser man. I vilket fall som helst så tror jag inte det kommer vara några problem att få varan utbytt.


signatur

© Copyright by T@wo

Medlem

ja vill inte få det utbytt, jag vill att det ska fungera online
ska se om man skaffa sig en till mail o prova o omregistrera det.

nj
Medlem
Skrivet av ace84:

ja vill inte få det utbytt, jag vill att det ska fungera online
ska se om man skaffa sig en till mail o prova o omregistrera det.

Om spelet redan är registrerat så lär du inte kunna göra det, testa kontakta supporten hos utvecklarna/utgivaren av spelet.

1
Skriv svar