Välkommen till 2010!

Medlem
Välkommen till 2010!

Gott nytt år

Medlem

Nä, Duke Nukem Forever kommer nog släppas 2012, veckan innan förintelsen som mayafolket förutspått.

Medlem
Skrivet av c0rp:

Nä, Duke Nukem Forever kommer nog släppas 2012, veckan innan förintelsen som mayafolket förutspått.

Det var inte bara mayafolket.

"För tusentals år sedan utvecklade Mayaindianerna, ett folk med stora kunskaper om astronomi och vårt solsystem, en mycket exakt kalender. Det oroande i det hela är att mayakalendern tar slut 21:a december 2012 samt att även Aztekerna, Sumererna, Egyptierna och Hopi-indianerna oberoende av maya-kulturen, förutspått jordens undergång just 2012. Detta sammanfaller med ett astronomiskt fenomen kallat den galaktiska linjen som bara inträffar var 26000:e år." - http://www.2012-domedagen.se/

Gott nytt år!

Medlem

Gott nytt år!

Medlem
Skrivet av Birchoff:
Skrivet av c0rp:

Nä, Duke Nukem Forever kommer nog släppas 2012, veckan innan förintelsen som mayafolket förutspått.

Det var inte bara mayafolket.

"För tusentals år sedan utvecklade Mayaindianerna, ett folk med stora kunskaper om astronomi och vårt solsystem, en mycket exakt kalender. Det oroande i det hela är att mayakalendern tar slut 21:a december 2012 samt att även Aztekerna, Sumererna, Egyptierna och Hopi-indianerna oberoende av maya-kulturen, förutspått jordens undergång just 2012. Detta sammanfaller med ett astronomiskt fenomen kallat den galaktiska linjen som bara inträffar var 26000:e år." - http://www.2012-domedagen.se/

Gott nytt år!

ööh....ok!

Blir till att lägga in en högre växel då så man hinner med allt.

Gott nytt år i alla fall...;)

Medlem

Hoppas Onlive fungerar och blir en hit under 10-talet. Skulle vara ganska stort för spelvärlden, eller hur?

Även om fördröjningen (lag) skulle vara för stor för de mest kräsna FPS'en så skulle man säkert kunna spela rollspel och mycket annat utan problem.

Tror dock inte att det blir den första nyheten.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv
Skrivet av Tybalt:

Hoppas Onlive fungerar och blir en hit under 10-talet. Skulle vara ganska stort för spelvärlden, eller hur?

Även om fördröjningen (lag) skulle vara för stor för de mest kräsna FPS'en så skulle man säkert kunna spela rollspel och mycket annat utan problem

Typ alla sims-spelande tjejer med sunkiga laptops/netbooks lär ju heller inte tacka nej till OnLive (antar jag). Såvida det inte kräver trådat internet.

Medlem
Citat:

01-talet är igång

Tompa, jag tror du menar 10-talet.

Inaktiv

2010 mest sålda spel : Halo: Reach

det är mitt löfte

Medlem

Gick gjorde det gamla året och så kom det nya, så Gott Nytt år! då

Medlem

mitt nyårs löfte ska bli att aldrig spela på något sämre än HD ready i år såvida jag inte är hemma hos en kompis åh just det ja
GOTT NYTT ÅR


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Har hoppas på det nu i 12år, att dom gör Kingpin2. Hoppas jag inte blir besviken detta år också.

Medlem

Gott nytt år!

Första kvartalet så ser jag fram mot Modnation Racers, Heavy Rain, God Of War 3 och Bioshock 2!

Detta år tror jag att vi kommer se nästa generation PSP (psp2?) och Onlive kommer bli stort. Vilket i sin tur kommer ändra sättet hur vi ser spel som ett medium.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Snart är han/hon här igen, Shepard the wise! Måste bli 2010 års spel. Finns inget annat. Om inte hertigen gör entré då förstås...

Medlem

Gott nytt år.

Bara 28 dagar kvar tills Mass Effect 2 då XD


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

Battlefield: Bad Company 2 <3<3<3<3<3<3<3<3<3


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem
Skrivet av Birchoff:
Skrivet av c0rp:

Nä, Duke Nukem Forever kommer nog släppas 2012, veckan innan förintelsen som mayafolket förutspått.

Det var inte bara mayafolket.

"För tusentals år sedan utvecklade Mayaindianerna, ett folk med stora kunskaper om astronomi och vårt solsystem, en mycket exakt kalender. Det oroande i det hela är att mayakalendern tar slut 21:a december 2012 samt att även Aztekerna, Sumererna, Egyptierna och Hopi-indianerna oberoende av maya-kulturen, förutspått jordens undergång just 2012. Detta sammanfaller med ett astronomiskt fenomen kallat den galaktiska linjen som bara inträffar var 26000:e år." - http://www.2012-domedagen.se/

Gott nytt år!

Oturligt (eller turligt, beror på hur man ser det). Så har man hittat mayakalendrar som går ända fram tills 4016


signatur

Rädda skogen ät en bäver

Medlem

Orka undergångar, jag skulle vilja se att Sony och MS börjar släppa info om sin nästa generation konsoler snart.

Även om de numera kan rendera väldigt realistiska karaktärer så blir det små renderingsproblem fortf och riktig snygg AA lyser fortf med sin frånvaro, ngn gång måste ju speltekniken få det där perfekt slipade utseendet som vi sett på film sen forever, även om den inte är lika avancerad.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv

Gott nytt år!

Medlem

Gott nytt år!

Medlem

Gott Nytt år!

Medlem

vadå "piratkopieringens död"? aldrig hört talas om

Medlem

Gott nytt 2010.

BME
Medlem

Som Jiggaman så klokt sa

Citat:

This ain't black versus white mah nigga we off that, please tell Bill O'Reily to fall back, tell Rush Limbaugh this is 2010, not 1864


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Inaktiv
Skrivet av Birchoff:

"För tusentals år sedan utvecklade Mayaindianerna, ett folk med stora kunskaper om astronomi och vårt solsystem, en mycket exakt kalender. Det oroande i det hela är att mayakalendern tar slut 21:a december 2012 samt att även Aztekerna, Sumererna, Egyptierna och Hopi-indianerna oberoende av maya-kulturen, förutspått jordens undergång just 2012. Detta sammanfaller med ett astronomiskt fenomen kallat den galaktiska linjen som bara inträffar var 26000:e år." - http://www.2012-domedagen.se/

Så jorden går under vart 26,000e år? Har gått under extremt många gånger då.

Medlem

Intels Larrabee kan nog bli en rätt stor grej om inte Intel på något vis lyckas förstöra för sig själva.

Medlem
Skrivet av showerguy:

2010 mest sålda spel : Halo: Reach

det är mitt löfte

Du måste vara rik;)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Gott nytt år

ser nog mest fram mot blizzard nästa mmo vad det nu kommer bli...

Medlem

Gott nytt år allihop!


signatur

Game long and prosper

12
Skriv svar