Vinn årets bästa spel!

Robot
Medlem
Vinn årets bästa spel!

Huga. Det var inte lite man skulle knappa in rätt. Nästan så att jag inte orkar tävla och köper spelet istället av ren lathet


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Huga. Det var inte lite man skulle knappa in rätt. Nästan så att jag inte orkar tävla och köper spelet istället av ren lathet

Samma här hehe. Försökte fråga ett, fick inte nåt svar som alternativen. Kollade en annan fråga, fick hjärnsläpp... Jag står tyvärr över, men det är väldigt fina priser.

Gott nytt år fz & alla läsare.

Medlem

Tog inte så långtid ändå tyckte jag. 15min kanske, typ? Man måste ju bara kunna söka


signatur

Raukkastning är min sport! Länge leve Gotland!

Medlem

Det här kallar jag tävling.

Medlem

Ja det var ganska utmanande frågor i denna tävlingen ^^ Får hoppas på lite tur denna gången!

Medlem

var rolig tävling får hoppas man har tur annars är det stort grattis till vinnaren :=)

Medlem

Generösa priser! Skulle vara fullkomligt underbart att lyckas komma etta i den här tävlingen
Lycka till allihopa och må bäste man vinna!

Medlem

Skit också, Batman är till 360...

Medlem

Jävla snittbetygs fråga. Hur räknar man ut den!? Crazy.

..Annars var det väldigt fina frågor och priser så.

Gott nytt år och God fortsättning fz.se!


signatur

utassault.net - Assault i UT99 (Still Alive!)

Medlem

Värsta Einstein frågorna jue

Medlem

Är fjärde frågan en kuggfråga, eller? Glade Tonys Ballad är ju inte direkt ett spel, utan ett DLC till ett spel


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Medlem

Har man varit i grundskolan så ska man kunna räkna ut samtliga frågor. Har man inte varit i grundskolan så kan man googla istället.


signatur

iObject!

Medlem

helkete.. är inte riktigt säker på fråga 1, :[. Ska ta och svara på fråga 5 nu :]

Medlem

För många frågor, glömde ju att kolla en av de =(


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av henchman:

Är fjärde frågan en kuggfråga, eller? Glade Tonys Ballad är ju inte direkt ett spel, utan ett DLC till ett spel

Går man efter FZ's kriterier och definitioner så borde man sitta säkert.

Inaktiv

Ska hem imorgon efter nyår och knäcka alla frågor. Vill verkligen vinna något!

Medlem

Äger nästan alla dom spelen, så jag hoppar över.
Fin tävling av FZ dock.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Fan vad fin tävling GL alla som deltar (Y)

Medlem

Nu kanske det inte var så nödvändigt att delta för min del då jag har årets bästa, andra bästa och tredje bästa spel. Å andra sidan så skadar det aldrig att ha fler.

Medlem

Oj, detta var en tävling som heter duga! Vill väääldigt gärna vinna precis som alla andra!

LYCKA TILL!!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Haha, inte en jäkla chans att jag vinner.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Intressant tävling!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Gillar när det är lite fler frågor. Visst det blir svårare men vinnarna förtjänar det mer
Om dom nu inte fuskar >.<
Aja, jag gillade frågorna. Hade dock lite svårt med hur många chefsredaktörer det har varit sen start...

Medlem

Kul tävling. Tog lite längre tid än det brukar och det var lite knepigare. Men det är bara skoj. Nu hoppas jag att jag vinner!

Inaktiv

Sådär 15-20 min så var tävlingen avklarad. Nu får man verkligen hoppas på att man vinner

Medlem

Trevligt med lite kluriga frågor, får hoppas man svarade rätt

Medlem

Kul tävling med fina priser. Första gången på länge jag kände att det kliade till & tävlingsmannen inom mig ville komma ut.


signatur

Where one man falls,
another one stands.

1
Skriv svar