Nätverks drivrutiner.

Medlem
Nätverks drivrutiner.

Jag vet att jag frågar mkt om mjukvara etc. men är inte så bra på det så nu kommer en till.

Jag har nyligen formaterat om datorn och nätverksdrivrutinerna behövs uppdateras. Man kan gå in på Fujutsi Siemens Hemsida då datorn kommer därifrån.

Jag har Serial key men vet inte vart jag ska leta

http://www.fujitsu-siemens.se/support/downloads.html där man ska få tag i det men flikarna där får mig helt lost.

vet ni inget annat ställe kanske ni kan kolla där och komma på vilka flikar jag ska gå in på


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

1: Säg vad ditt moderkort heter. Annars blir det lite svårt...
2: Ifall du inte vet vad ditt moderkort heter, så skriv gärna vad själva datorn heter.
3: SVARA!

Det blir lite svårt att hjälpa till annars.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Helt glömt bort detta men nu har jag svaret. Men nu är det så att Shrudder har hjälp mig lite men att hitta dator namn etc. Jag har nu filerna på datorn men har ingen aning hur jag ska installera dom.

Den enda installerings filen är en avinstallerings sak.

Vet ju inte hur man ska länka bilder i forumet så ni kan väl svara på det med så kan jag lägga upp en bild på alla filer


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

nj
Medlem
Skrivet av Azet:

Helt glömt bort detta men nu har jag svaret. Men nu är det så att Shrudder har hjälp mig lite men att hitta dator namn etc. Jag har nu filerna på datorn men har ingen aning hur jag ska installera dom.

Den enda installerings filen är en avinstallerings sak.

Vet ju inte hur man ska länka bilder i forumet så ni kan väl svara på det med så kan jag lägga upp en bild på alla filer

Gissar på att det finns någon .inf-fil och så där?
Gå in i enhetshanteraren i datorn (högreklicka på den här datorn -> egenskaper -> enhetshanteraren (om du använder Vista annars maskinvara -> enhetshanteraren i XP).
I den så borde du ha ett gult frågetecken för nätverkskortet, välj att installera drivrutiner för det samt välj att själv välja vart de finns och peka mot katalogen där du har drivrutinerna så borde Windows fixa resten.

Inaktiv

Jag gissar att till exempel Driver Genius Pro 2008 v8.0.316 hämtar en fil som fungerar.

--->>>>> http://www.driver-soft.com/download.html

I övrigt är det alltid bra att ta med en CD med moderkortsdriv när man handlar


signatur

Bra kylning IsTheShit

1
Skriv svar