Windows xp pro sv3 kod

Inaktiv
Windows xp pro sv3 kod

Hej hej!

Jag har problem med mitt windows o tänkte höra om de va nån som kunde hjälpa mig...

Mina 30 dagars fri windows har gått ut och jag är nu utlåst från min dator. Jag har testat att ladda ner jelly bean och fått en kod därifrån, men denna funkade inte. Jag testade en liknande klient, den gav mig samma kod som jelly bean. Jag har även testat 4st olika koder från internet men ingen har funkat....

Är det någon som vet en kod jag kan använda?? Eller vet hur jag får tag i en som funkar?

Vet inte hur jag ska göra nu när ingen av de koderna jag testade funkade....

Jag har windows xp, pro, service pack 3...

Tacksam för svar o hjälp!!!

//CC

Har du laddat ner en crackad version eller har du köpt en laglig?

Ifall du har köpt det så ska du väl fått med en kod, eller ifall dom som du köpte datorn av ska ha installerat och använt koden.

Ifall inte det heller fungerar så skulle jag nog ta och kontakta Microsofts support.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Inaktiv

Jag hade en laglig version innan, sen kraschade min dator. Min kompis fixade datorn till mig och då hade jag 30 dagar på mig att aktivera mitt windows. Så jag tror att jag har en crackad version.... Jag testade den koden som finns under datorn, men den funkade inte heller....

Så jag tror jag inte kan kontakta microsofts support med min nedladade verision...

Något annat tips??

Inaktiv

Kul att när man ringer microsoft supporten så får man välja mellan engelska eller tyska Haha vad hände med svenska?!

Aja, hon sa iaf efter mycket om o men att hon inte kunde hjälpa mig eftersom min installations ID inte funkar tydligen...

Vad gör jag då?? E de bara börja installera om hela windows som gäller då erl?

Skulle gissa på det.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

1
Skriv svar