Finns det securerom/drm på GRID?

Inaktiv
Finns det securerom/drm på GRID?

Hej som topic lyder så undrar jag om det finns securerom eller drm på Spelet GRID? Köpte precis spelet, men inget verkar stå på fodralet.

/Tacksam för all hjälp.

Medlem

signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

Hur fungerar denna securerom? Jag installerade spelet på datorn , därefter Formaterade jag om datorn utan att avinstallera spelet? Nu har jag installerat spelet igen.

Men frågan är som sagt, hur fungerar securerom som finns på GRID och gjorde jag rätt eller fel?

Medlem

Varför formatera datorn får jag fråga? Är det bara för att det är Securom som skydd till spelet?


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv
Skrivet av TysN:

Varför formatera datorn får jag fråga? Är det bara för att det är Securom som skydd till spelet?

Hehe, ne så dum är jag inte. Orsaken var att jag hade ett problem, men spelet är installerat igen, så jag undrar om jag har förlorat något på det nu eftersom jag inte avinstallerade spelet innan jag formaterade om datorn?

1
Skriv svar