Möt Mass Effect 2-busar

Robot
Medlem
Möt Mass Effect 2-busar

Awesome!

Medlem

Haba haba haba haba!


signatur
Medlem

"I was chosen for this mission, because killing is an art...
and I make freakin' awesome smileys in paint."

Medlem

Nej, jag gillar då Wrex mer än Grunt. Hoppas han kommer tillbaka!


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Macho röster!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av Thumba:

Nej, jag gillar då Wrex mer än Grunt. Hoppas han kommer tillbaka!

Jo, Grunt verkar vara en ganska tunn karaktär, tyvärr. Tur att man inte kommer att ha med honom i teamet.

Det kommer att bli svårt att välja ut två teammates. Jag vill både ha Thane, Miranda och Garrus.

Och tänk om Ashley plötsligt får för sig att joina? Oj oj oj.. :heart:

Medlem
Medlem
Skrivet av Geetcher:
Skrivet av Thumba:

Nej, jag gillar då Wrex mer än Grunt. Hoppas han kommer tillbaka!

Jo, Grunt verkar vara en ganska tunn karaktär, tyvärr. Tur att man inte kommer att ha med honom i teamet.

Det kommer att bli svårt att välja ut två teammates. Jag vill både ha Thane, Miranda och Garrus.

Och tänk om Ashley plötsligt får för sig att joina? Oj oj oj.. :heart:

Är Garrus verkligen en spelbar karaktär då?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Geetcher:
Skrivet av Thumba:

Nej, jag gillar då Wrex mer än Grunt. Hoppas han kommer tillbaka!

Jo, Grunt verkar vara en ganska tunn karaktär, tyvärr. Tur att man inte kommer att ha med honom i teamet.

Det kommer att bli svårt att välja ut två teammates. Jag vill både ha Thane, Miranda och Garrus.

Och tänk om Ashley plötsligt får för sig att joina? Oj oj oj.. :heart:

Är Garrus verkligen en spelbar karaktär då?

In Mass Effect 2 Shepard is advised to recruit a tactical genius and infiltrator known as 'Archangel'. Shepard's search for Archangel leads the team to Omega where they find Archangel under assault from a group of Eclipse mercenaries lead by Jaroth, a salarian.

After Shepard's team gets through to Archangel he removes his helmet, revealing himself to be none other than Garrus. After Garrus explains the situation to Shepard, Shepard's team assists Garrus in taking out the mercenaries, who have kept Garrus stuck on one side of a bridge, and escaping. At some point, presumably after this, Garrus is confirmed to join Shepard's squad.

Taget från http://masseffect.wikia.com/wiki/Mass_Effect_Wiki

Medlem
Skrivet av Geetcher:
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Geetcher:
Skrivet av Thumba:

Nej, jag gillar då Wrex mer än Grunt. Hoppas han kommer tillbaka!

Jo, Grunt verkar vara en ganska tunn karaktär, tyvärr. Tur att man inte kommer att ha med honom i teamet.

Det kommer att bli svårt att välja ut två teammates. Jag vill både ha Thane, Miranda och Garrus.

Och tänk om Ashley plötsligt får för sig att joina? Oj oj oj.. :heart:

Är Garrus verkligen en spelbar karaktär då?

In Mass Effect 2 Shepard is advised to recruit a tactical genius and infiltrator known as 'Archangel'. Shepard's search for Archangel leads the team to Omega where they find Archangel under assault from a group of Eclipse mercenaries lead by Jaroth, a salarian.

After Shepard's team gets through to Archangel he removes his helmet, revealing himself to be none other than Garrus. After Garrus explains the situation to Shepard, Shepard's team assists Garrus in taking out the mercenaries, who have kept Garrus stuck on one side of a bridge, and escaping. At some point, presumably after this, Garrus is confirmed to join Shepard's squad.

Taget från http://masseffect.wikia.com/wiki/Mass_Effect_Wiki

Försöker undvika den typen av information normalt, men när det gäller Garrus får man nästan ta och göra undantag.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Najs.

Men appropå det med Wrex; kan ju bli lite svårt att implementera honom eftersom

man kan döda honom i ettan.

Medlem
Skrivet av Darkst@r:

Najs.

Men appropå det med Wrex; kan ju bli lite svårt att implementera honom eftersom

man kan döda honom i ettan.

Jo det var ju standard valet och att låta Kaidan/Ashley

sitta på bomben när den detonerar på Vermire.

Allt för att bli av med de oönskade elementen som man måste släpa på, även om Wrex hade de coolaste replikerna i spelet.

FM-guru
F.d. Sisyr

Bara jag slipper se karaktären "Subject Zero" så mycket som möjligt är jag nöjd. Den mest pinsamma karaktären jag någonsin sett i ett spel (vad jag minns), och då har jag ändå bara sett en trailer...

1
Skriv svar