bästa sättet att kunna fortsätta snylta (ipred)

Inaktiv
bästa sättet att kunna fortsätta snylta (ipred)

tja snart e det dags att fixa gömd/krypterad ip vad är det bästa sättat att gjöra det på ?
ett gratis alternativ vore bäst

Inaktiv

Vilket är sämsta forumet att posta en mjukvare relaterad tråd i? Kan det vara allmänt prat?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Är inte "Övriga spelgenrer" ett sämre alternativ egentligen?


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

Vem pratar om den tråden Donqen? Mjukvarutråden tror jag nog att han syftar på här.

Medlem

Utländsk VPN.

Medlem

Ja eftersom alla andra tjafsar om vilket forum denna tråd hör hemma så kanske jag kan komma med ett relevant svar, för omväxlingens skull.

Kan inget sånt där, men Laxen tipsade om "Tor". googla!


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:

Vem pratar om den tråden Donqen? Mjukvarutråden tror jag nog att han syftar på här.

Dålig humor från min sida, enbart.


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Inaktiv

har kollat på tor men en del säger att det inte hjälper nån som vet om det funkar

Medlem
Skrivet av Donqen:
Skrivet av ostmjuk hamster:

Vem pratar om den tråden Donqen? Mjukvarutråden tror jag nog att han syftar på här.

Dålig humor från min sida, enbart.

Hah, nu fattar jag.

Lågsam hjärna från min sida får vi säga då;)

Jo det känns som ett sämre val.

93:an Läte lite om det och det verkar vara viktigt att man försäkrar sig om att tjänsten faktiskt är påslagen. De har sin egen testsida men jag känner att jag har inte ens lust att gå den vägen. Denna hetsjakt har gjort att jag tappat lusten till att leta efter nya saker att konsumera. Kommer endast köpa det jag haft planer på att köpa och när det är klart kommer jag det finnas en sak kvar att lägga pengar på. Det som verkligen är nödvändigt för att överleva.

1
Skriv svar