widows har brakat ihop

Inaktiv
widows har brakat ihop

tja kom hem o satta mej vid datorn dom kom ett fel medelande upp inan windows startat ungäfär såhär ursäkta men windows kunde inte startas korrekt senn får man välja mellan olika safe mode och senast fungerande inställningarna

jag prata me brosan o fråga va han hade gjort o han sa bara att datorn inte starta hn hade inte gjort nåt alla fall

i alla fall tar jag nån safe mode så kommer det upp nåt med windows 32 mappen och massa sys filer som ligger där och enda valet e att trycka på escape o då startas datorn om o man kommer o samma saker och allt bvörjar om frn början

tar jag senaste fungerande instälningarna så kommer jag till att det när windows märket
och den där laddnings stapeln laddar och den laddar i evigheter här e en bild om ni inte fattar
http://www.product-reviews.net/wp-content/userimages/2008/04/...

jag antar att det inte är nån hårdvara utan windows som krånglar
vad ska jag göra formatera om o instalera nytt windows ?
i sånna fall hur gjör jag

Medlem

Lär du använda punkt, komma och stor bokstav så blir det lättare att hjälpa dig.

Formatera om är nog det enda du kan göra.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Skrivet av TysN:

Lär du använda punkt, komma och stor bokstav så blir det lättare att hjälpa dig.

Formatera om är nog det enda du kan göra.

Som TysN sa, men använda gärna Å, Ä och Ö lite oftare.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Inaktiv

Jag hälper dig. Så länge rubriken är okej dvs inte CAPS LOCK eller typ utropstecken spam eller en rubrik som inte säger något om vad det handlar om.

Steg 1 för att ominstallera är att hitta Windows skivan.
Steg 2 är att fixa så BIOS laddar skivan i stället för HDD:n
Steg 3 Välj installera Windows och klicka på den HDD platsen du vill spara på


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

1
Skriv svar